Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Dodatki - zestawienia - sfera => Wątek zaczęty przez: Sam w Marzec 27, 2016, 12:09:06
-
mam pytanie, ponieważ szukam po forum informacji dotyczącej nadawania z pozycji biura gt kont użytkowników i haseł - jakie to ma rzeczywiste przełożenie, czemu służy, jakie daje możliwości? ewentualnie proszę o informację gdzie mogę o tym szerzej poczytac
-
Nie wiem czy dobrze rozumiem - pytasz do czego służą w konta użytkowników i uprawnienia ? Jeśli tak, to jak w praktycznie w każdym innym przypadku więcej można "przeczytać" w pomocy do programu (F1 lub przycisk "Pomoc" w prawym dolnym rogu okna "Słowniki->Personel", zarówno w Biurze jak i w pozostałych programach).
-
to rozumiem, że tworząc personel nadaje się mu uprawnienia do korzystania z programów, można ograniczyć działania w programie użytkownika itp., ale mnie bardziej interesuje jak to wygląda w samym biurze, co widzi dokładnie szef - gdzie dany użytkownik się zalogował, jaki wydruk pobrał, ile dokumentów wprowadził? czy program daje tego typu możliwości
-
ale mnie bardziej interesuje jak to wygląda w samym biurze, co widzi dokładnie szef
W takim razie zajrzyj do modułów "Zestawienia" i "Historia operacji".
gdzie dany użytkownik się zalogował, jaki wydruk pobrał, ile dokumentów wprowadził? czy program daje tego typu możliwości
W standardzie nie ma takich informacji, poza standardem bez problemu można zebrać informacje o wystawionych dokumentach, reszta będzie wymagała więcej pracy.