Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Dodatki - zestawienia - sfera => Wątek zaczęty przez: BartoszG w Marzec 16, 2019, 19:57:11

Tytuł: Połączenie zdalne do bazy Sugiekta
Wiadomość wysłana przez: BartoszG w Marzec 16, 2019, 19:57:11
Witam
Przekopałem chyba całe forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Czy można podłączyć stanowisko klienckie Subiekt do serwera poprzez VPN?

Próbuję wykonać to tak:
mam założonego prostego VPN-a ( LogmeIn Hamachi)
Każdy komputer ma swoje IP w Hamachi.
Połączenie działa, bo mogą zdalnie na innym komputerze w sieci Hamachi podejrzeć np. udostępnione foldery - pobrać i dograć zawartość itd.
I teraz:jeden z komputerów jest serwerem bazy danych Subiekt (Serwer SQL 2014). Komputer na Windows 10.
Następnie próbuję połączyć Subiekta na jednym z komputerów znajdujących się we wspomnianej wcześniej sieci (Hamachi) do bazy danych na komputerze-serwerze. I nie idzie. Nie może.
Program serwisowy ma wskazany adres serwera: 25.82.xxx.xxx\INSERTGT (dla bezp. nie podaję całego adresu) i zwraca za każdym razem standardowy komunikat: "Nie można uzyskać połączenia z serwerem ...."

Wiem, że kiedyś było to możliwe, bo miałem tak podłączonego Subiekta i Sello przy okazji i chodziło wiele lat temu na bardzo słabych łączach (1Mbit w porywach)

Czy ktoś może dać jakieś wskazówki / instrukcje krok po kroku, jak to powinno być zrobione. Bo chyba o wszystkim pomyślałem (wyłączone firewalle itd.)

Może ktoś potrafi to zrobić za jakieś nieduże $$$ ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję
Tytuł: Odp: Połączenie zdalne do bazy Sugiekta
Wiadomość wysłana przez: magott w Marzec 23, 2019, 17:53:28
Miałem ten sam problem - po jakieś aktualizacji windowsa. Pomogło przeinstalowanie HAMACHI na jednym z komputerów - kliencie dokładnie. Śmiga bez problemu.