Autor Wątek: Problem z połaczeniem SKLEP-Subiekt (Awaria)  (Przeczytany 5026 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline borys

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.26
Problem z połaczeniem SKLEP-Subiekt (Awaria)
« dnia: Wrzesień 21, 2015, 22:47:10 »
Witam
Mamy problem z połączeniem sklepu (OSC GOLD) z bazą subiekt, próbowałem  go rozwiązać z Insertem ale bez skutku, korespondencja zamarła, mimo codziennego ponawiania wiadomości, poniżej przesyłam jej treść -  jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy to założenie nowej bazy subiekt i ściągniecie wszystkich produktów ze sklepu a jest ich na sklepie ok 25000, do nowej bazy bo nie wiem jak się przenosi produkty pomiędzy bazami (zmiany magazynowe działają ale już zmiana ceny nie oraz ściągają się zamówienia poprawienie ) może ktoś ma pomysł bo tak się nie da pracować (dwa lata było dobrze)

treść korespondencji oraz opis problemu :

28.08.2015 od tego zaczął się problem

Witam

Mamy problem z program OSC gt, przy każdej aktulizacji stanów magazynowych pojawia się błąd który jest na zdjęciu w załaczniku, Stany magazynowe się synchronizuja ale nie dodają się nowe produkty oraz nowe zdjęcia (nazwa błedu 502 zła brama)

31.08.2015 odpowiedź insert

Dzień Dobry

Jak rozumiem problem pojawia się w momencie wykonywania synchronizacji? Niezbędne będzie przesłanie do nas logów z takiego zdarzenia.

02.09.2015 odpowiedź insert

Z logów wynika, że przekroczona jest dopuszczalna wielkość paczki danych, dlatego przy alokacji miejsca na te paczki dochodzi do obcięcia pewnych danych. Najlepiej w oscGT, w menu Podmiot / Parametry / Parametry osCommerce, na zakładce "Zaawansowane", zmniejszyć parametr "Wielkość porcji danych" do wartości, przy której synchronizacja powiedzie się. Najłatwiej zmniejszanie to wykonać klikając dolny trójkąt dostępny po prawej stronie wartości tego parametru.

03.09.2015

Witam
Problem z zniknął (porcja danych to 917504) ale dalej nie pojawiają się nowe produkty , poniżej przesyłam pełny log z dwóch synchronizacji - ciągle jest ta sama liczba produktów


03.09.2015 odpowiedź insert

Proszę w Subiekcie GT dla tych nowych towarów odznaczyć znacznik "Do sklepu internetowego", następnie wykonać synchronizację, najlepiej pełną, ponownie zaznaczyć znacznik "Do sklepu internetowego" i jeszcze raz wykonać synchronizację pełną. Najprawdopodobniej w Subiekcie GT przy synchronizacji nowe towary zostały oznaczone jako zsynchronizowane a ze względu na to, iż wystąpił błąd krytyczny przy synchronizacji, nie został ten status cofnięty

07.09.2015 (kilka dni próbowałem z różnym towarami)

Witam
Próbowałem zrobić tak jak Pan pisze ale te towary w ogóle nie reagują na zmianę w subiekcie (mamy odznaczone nie do sklepu)  a i tak nie znika ze sklepu, nie ma żadnej reakcji na zmiany w subiekcie , może da się jakoś wymusić ta synchronizacje ??

09.09.2015 odpowiedź insert

Proszę odznaczyć znacznik "Pozycja do sklepu internetowego" dla tych problematycznych towarów. Następnie proszę te towary usunąć z bazy danych Subiekta GT, z tabel związanych z oscGT (z przedrostkiem thw_) oraz ze sklepu (z bazy danych osCommerce'a) np. za pomocą Panelu administracyjnego osCommerce.
Po tych operacjach proszę zaznaczyć znacznik "Pozycja do sklepu internetowego" i wykonać ponownie synchronizację danych (najlepiej opcją "Wszystkiego").

14.09.2015

Witam
Otworzyłem te tabele ale nie wiem które mam edytować bo wyszukiwanie ok 500 produktów w każdej z 24 tabel która jeszcze każda składa sie z 6 innych ( a tyle ma znacznik THW) jest nie do zrobienia ręcznie bo nawet nie wiemy których produktów z ok 26000 nie ma w sklepie, może jest jakaś możliwość utworzenia zapytania sql które towary zostały dodane do bazy od dnia 23 sierpnia lub druga wersja mamy kopie bazy danych z wcześniejszych dni może przywrócenie jej spowoduje naprawę tego pliku, jest jeszcze możliwość przywrócenia zapisu serwera z wcześniejszych dni, my już dłużej nie możemy tak pracować zaczyna się sezon a my nie możemy sprzedawać (dlaczego nie ma jakiegoś info żeby nie dodawać więcej niż np 100 produktów jednorazowo) cały czas dodajemy nowe produkty do magazynu jest ich ok 3000 które czekają w kolekcje do eksportu, i jeszcze nie zmieniają się ceny na produkty

i tutaj korespondencja się urwała próbowałem ok 15 razy ale nie było odpowiedzi

wiec ja juz nie mam pomysłu ani wiedzy co z tym zrobić, jedyne co mi przychodzi do głowy to założenie nowej bazy i pobranie towarów ze sklepu ( nie chce instalować na nowo sklepu bo towary są połączone z allegro oraz ebay)

lub druga mam wcześniejsze zapisu bazy przed awaria ale nie wiem czy przywrócenie bazy coś pomoże

Pozdrawiam i jesli to mozliwe prosze o pomoc 

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Problem z połaczeniem SKLEP-Subiekt (Awaria)
« dnia: Wrzesień 21, 2015, 22:47:10 »