No niby mógłbym to do excela to kopiować. Ale to byłoby OK przy produktach rzędu 50 pozycji. Przy kilku tysiącach produktów to nie będzie to wygodne. Tym bardziej, że nie mam pracownika, który zajmuje się tylko zamówieniami, a wszystkie takie sprawy robię ja sam. Chciałbym to zautomatyzować i zminimalizować ryzyko braku towaru (przy ciągłej sprzedaży) do minimum.
Bardzo bym chciał, żeby mi generowało takie zestawienie/listę produktów do zamówienia do pliku ZD, bo wtedy przed ostatecznym wygenerowaniem pliku PDF dla dostawcy będę jeszcze mógł zaokrąglić niektóre pozycje, czyli gdy np. wyjdzie, że trzeba zamówić 18 danego produktu, a karton zbiorczy u dostawy to 20, to wtedy ręcznie to poprawię jeszcze i będzie wtedy idealnie

PS. Pole własne? Czyli chodzi o tą dodaną przeze mnie kolumnę "Stan optymalny" jest to dodana zwykła kolumna i wpisałem tam wartość w postaci cyfry.
W zakładce "Towary i usługi" mam kolumny po kolei: Stan, Stan minimalny, Stan optymalny.