Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Dodatki - zestawienia - sfera => Wątek zaczęty przez: sztywniak w Lipiec 14, 2010, 22:50:33
-
W załącznikach wiadomości w tym dziale znajdują się zestawienia.
Instalacja zestawienia w Subiekcie jest banalnie prosta.
Wystarczy w Subiekcie w module "Zestawienia" nacisnąć prawy klawisz myszki i wybrać opcję "Dodaj zestawienie SQL"
Następnie wpisujemy nazwę tego zestawienia np "Kontrahenci z limitami" , wpisujemy jakiś opis np "Zestawienie pokazuje wartości limitów kredytowych ustawionych w kartotece kontrahenta." , następnie przełączamy się na zakładkę "Zapytanie SQL" i wklejamy treść z załącznika.
Żeby pobrać załączniki z tego forum musicie być zarejestrowani. Rejestracja jest oczywiście darmowa.
-
Czy zestawienia da się tylko instalować osobno na każdym podmiocie ?
Czy da się to jakoś zrobić aby pojawiło się zbiorczo. Biuro GT ?
Mam ponad 50 aktywnych podmiotów i w każdym mam zrobić porządek z listą kontrahentów tzn wyrzucić tych nieużywanych
tzn przez użycie Zapytania SQL "zajety_kontrahent (http://www.forumsubiekta.pl/../../subiekt/nie-mozna-usunac-nieuzywanego-kontrahenta/?action=dlattach;attach=641)"
-
Jeżeli komuś nie wystarczy opis @sztywnika, poniżej znajduje się link do filmu "Jak dodać własne zestawienie SQL"
http://www.youtube.com/watch?v=PmcWCyYMEoo&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=PmcWCyYMEoo&feature=youtu.be)