Witam.
Sytuacja jest taka:
Mam wyciąg bankowy na którym jest wpłata od danego kontrahenta, z której rozlicza się kilka faktur. W systemie Subiekt mamy tego konrahenta wprowadzonego pod różnymi nazwami (Każdy magazyn, czy też punkt dostawy jest wprowadzony jako osobny kontrahent) w związku z tym wpłata ta musi być rozliczona z "różnymi kontrahentami-magazynami".
Wprowadzałam płatności do Subiektu w panelu operacji bankowych lub rozliczałam je w panelu Rozrachunki z kontrahentem i operacje bankowe powstawały same (i zwykłe i split-payment przez zaznaczenie opcji Przelew PP), np. wpłata była na kwotę 1000zł którą miały być rozliczone 4 faktury w różnych magazynach, to rozliczałam poszczególne faktury w poszczególnych magazynach po poprzednim podliczeniu kalkulatorkiem czy kwota oby na pewno się zgadza
I wszystko było ok do momentu aż trzeba było uzgodnić operacje z transakcjami z zaciągniętego wyciągu bankowego w homebankingu. Otóż w panelu Homebanking, zakładka uzgadnianie operacji po stronie Transakcji widniała jedna kwota z wyciągu a po stronie Operacje widniały 4 operacje bankowe i tego nie da się uzgodnić.... CZy może jest na to jakiś sposób?
??
Po drugie chcąc spróbować podobną sytuację uzgodnić w zakładce Rozliczanie rozrachunków Po stronie Transakcje widniała właśnie przykładowa kwota 1000 zł a po stronie Wpłata/Wypłata z rachunku wybrałam pierwszą fakturę do rozliczenia w jednym z "magazynów-kontrahentów" (Myślałam że będzie się dało rozliczyć tą kwotę do różnych kontrahentów.... ) Ale po zatwierdzeniu tej operacji uzgodnienie gdzieś zniknęło (MOJE PYTANIE GDZIE??? ) a cała kwota wpłaty 1000zł widnieje u tego pierwszego "kontrahenta-magazynie". chciałam to cofnąć ale nie mogę. Czy da się tą operację wycofać lub edytować żeby ta cała kwota 1000 zł nie wisiała na tym jednym kontrahencie-magazynie? Lub cofnąć/usunąć wykonane w tym panelu uzgodnienie???
Bardzo proszę o szybką pomoc
Pozdrawiam