Do kolegi dkozlowski:
Kolega pisze: "Poza tym ja tylko proponuję, nie ma jednego, idealnego rozwiązania, zwłaszcza wśród tanich, "pudełkowych" rozwiązań i nie każdy pracuje tak samo... Ja tylko proponuję, Ty wybierasz według kieszeni i potrzeb."
I ja to doskonale rozumiem, szanuje, rozpatruje, doceniam. Chciałbym wybrać jak najbardziej optymalnie. Kilka dni przeglądam internet i szukam. Na pewno wiesz jak to jest: kupić urządzenie i oprogramowanie na podstawie opisu sprzedawcy, na odległość, to nie problem. Kwestia ceny. Potem wszystko się weryfikuje: albo będzie dobrze albo nie. Albo będzie pomoc i wsparcie albo nie. Myślę, że nie ma dziś osoby, która nie spotkała by się z postawą po fakcie zakupu czegoś tam: " sprzedaliśmy tego dużo, u innych chodzi nie wiem czemu u Pana nie ... ", to oczywiście przykładowy ogólnik ale powszechny, faktyczny i zawsze niekorzystny dla strony kupującej. Słowa zmierzające najczęściej do przeniesienia ciężaru działań i odpowiedzialności w stronę klienta.
Wracając do rzeczy: Informacji od strony użytkowników: opinii, rekomendacji, poleceń w internecie praktycznie nie ma. Na forach również pojedyncze i krótkie temaciki. Nie jest łatwo.
Optymalne rozwiązanie dla mnie: 1 urządzenie z oprogramowaniem które:
- pozwoli przyjąć dostawę zaczytując kody, wprowadzić ilości i poprawić ceny zakupu jeśli uległy zmianie = stworzyć fakturę zakupu
- pozwoli stworzyć zamówienie do dostawcy zaczytując kody
- pozwoli stworzyć zaczytując kody paragon zwykły ewentualnie imienny
- pozwoli stworzyć zaczytując kody fakturę sprzedaży
- pozwoli podglądać zaczytując kod ceny (najlepiej dla kilku pułapów, które mam ustalone w subiekcie)
- pozwoli podglądać zaczytując kod stan magazynowy
i tu nie wiem jak napisać: tylko tyle czy aż tyle :-), z priorytetem bezproblemowej, szeroko pojętej komunikacji z Subiekt GT. I aby "to nie padło" dzień po 24 miesięcznym terminie gwarancji :-) :-)
jedzmy z tematem dalej, ja na pewno teraz i w przyszłości niczego nie będę kwestionował ani negował. Dzięki