Forum Użytkownikow Subiekt GT

Merytoryczne => Forum Sprzedawców => Wątek zaczęty przez: socha86 w Marzec 31, 2017, 22:01:00

Tytuł: Płatność kartą Polskie ePłatności (PeP)
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Marzec 31, 2017, 22:01:00
Chcę podpisać umowę na płatności kartą z firmą PeP, ale na różnych forach znalazłem dość sporo negatywnych opinii na temat tej firmy. Głównie chodzi o podwyższanie cen w trakcie trwania umowy i przesyłanie przynajmniej raz w roku aneksów do umowy co nie pozwala wypowiedzieć umowy bez zapłacenia kary.
Byłbym wdzięczny za wypowiedzi osób które korzystają lub kiedyś korzystały z usług tej firmy.

Na chwilę obecną korzystam z eService i chciałem zmienić ponieważ PeP ma połączenie z Subiektem, a przy okazji dostałem dużo lepsze warunki. Przy wypowiedzeniu umowy w eService dowiedziałem się że od kwietnia wchodzi nowy regulamin gdzie trzeba będzie zapłacić 960 zł w przypadku rozwiązania umowy.
Tytuł: Odp: Płatność kartą Polskie ePłatności (PeP)
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 01, 2017, 10:30:55
Chcę podpisać umowę na płatności kartą z firmą PeP, ale na różnych forach znalazłem dość sporo negatywnych opinii na temat tej firmy. Głównie chodzi o podwyższanie cen w trakcie trwania umowy i przesyłanie przynajmniej raz w roku aneksów do umowy co nie pozwala wypowiedzieć umowy bez zapłacenia kary.
Byłbym wdzięczny za wypowiedzi osób które korzystają lub kiedyś korzystały z usług tej firmy.

Na chwilę obecną korzystam z eService i chciałem zmienić ponieważ PeP ma połączenie z Subiektem, a przy okazji dostałem dużo lepsze warunki. Przy wypowiedzeniu umowy w eService dowiedziałem się że od kwietnia wchodzi nowy regulamin gdzie trzeba będzie zapłacić 960 zł w przypadku rozwiązania umowy.
I napisałeś to ostatniego marca o godz. 22, żeby móc zdążyć wypowiedzieć umowę przed 1 kwietnia? Prima aprylis jest 1 kwietnia, więc troche się pospieszyłeś z taka wiadomością.

PS - w prawie cywilnym jest określone, że strona zmieniająca umowę musi uzyskać akceptację drugiej strony. Może to być akceptacja milcząca, ale wtedy musi być wyznaczony określony termin, po którego upłynieciu i braku odpowiedzi na propozycję, umowę uważa się za zawartą. Wystarczy więc jak w oznaczonym terminie odpowiesz, że nie przyjmujesz oferty (zmian w umowie) i wtedy ulega ona rozwiazaniu. Brak odpowiedzi moze być uznany za przyjęcie oferty, więc należy na to uważać. Przede wszystkim dokładnie przeczytać (ze zrozumieniem) warunki zmian w umowie.

Tytuł: Odp: Płatność kartą Polskie ePłatności (PeP)
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Kwiecień 01, 2017, 12:09:39
Aneks został wystawiony 13.03.2017 wysłany zwykłym listem. List dotarł 24.03.2017 i w ten sam dzień zadzwoniłem na infolinie gdzie otrzymałem informację że mam wysłać listownie wypowiedzenie z zachowaniem miesięcznego okresu, a kara w wysokości 960 zł nie zostanie naliczona ponieważ nowy regulamin wchodzi w życie od kwietnia (wysłałem 24.03 odebrali 28.03). Dodatkowo dwie osoby na linii zapewniały mnie że nie będą naliczone żadne dodatkowe koszty związane z zakończeniem współpracy.
Dziś rano sprawdzam wpłaty i zaksięgowana wpłata z dnia 31.03.2017 jest pomniejszona o kwotę 960 zł. Dzwonię na infolinię a Pan mi mówi że mam 14 dni od daty wystawienia aneksu na zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń. A co w przypadku gdy list by zaginął lub jak w moim przypadku otrzymałem go 11 dni po wystawieniu? Wtedy zostają mi 3 dni (w tym sobota i niedziela) na rozwiązanie umowy.
Wypowiedzenie oczywiście trzeba wysłać listem poleconym, a data liczona jest od daty odebrania listu a nie wysłania.
Tytuł: Odp: Płatność kartą Polskie ePłatności (PeP)
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Kwiecień 01, 2017, 16:11:13
Jeśli masz 14 dni na wypowiedzenie umowy, to ten termin biegnie od następnego dnia po dniu otrzymania przesyłki od nich.
Tytuł: Odp: Płatność kartą Polskie ePłatności (PeP)
Wiadomość wysłana przez: socha86 w Kwiecień 01, 2017, 17:10:37
Też tak im powiedziałem, że wszystkie daty liczą się od dnia dostarczenia, ale Pan uparcie twierdzi że u nich daty liczone są od dnia wystawienia dokumentu niezależnie kiedy do mnie dotarł.
Na chwilę obecną pieniądze zostały pobrane, a ja złożyłem reklamację w tej sprawie.

Dlatego też chciałem podpytać czy miał ktoś takie problemy z PeP bo znalazłem dość sporo opinii o tej firmie, że działają w sposób jak opisałem na początku