Autor Wątek: Zmiana systemu sprzedażowego - pomoc w wyborze  (Przeczytany 15183 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Zmiana systemu sprzedażowego - pomoc w wyborze
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 28, 2018, 17:57:53 »
Co do wystawiania paragonów gdy nie masz jeszcze faktury to najlepszym sposobem jest przyjęcie towaru na PZ (towar jest wówczas już w magazynie), a jak otrzymasz fakturę to dopisujesz ją do tej PZ.
Ja mam sklep na PrestaShop + integracja do SGT oraz integracja Allegro i InPost. Jestem z całości zadowolony. Wystawianie paragonów i zamówienie kuriera zajmuje kilka sekund.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zmiana systemu sprzedażowego - pomoc w wyborze
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 28, 2018, 19:25:47 »
https://zapodaj.net/94695361644e3.png.html

I tyle czyli brak jakichkolwiek informacji.

Jest wyraźna informacja tylko trzeba ją zrozumieć - nie zainstalował się nawet serwer SQL, trzeba poszukać z jakiego powodu, przejrzeć logi systemu operacyjnego, instalatora, itd. Obejście wielokrotnie podawane na forum to ręczna instalacja serwera SQL.

Nie wiedziałem, że potrzebne jest szkolenie/wdrożenie.

Twoja obecność na forum jest potwierdzeniem tego, że jest potrzebne, gdybyś radził sobie sam to by Ciebie tutaj nie było, a przynajmniej byś nie pytał przy tak ogromnej ilości wiedzy zgromadzonej na forum.

Niestety są to osoby, które za darmo nawet mi nie powiedzą, czy Subiekt jest mi potrzebny czy poradzę sobie na znacznie tańszym programie...

Nawet gdybyś chciał mia zapłacić 10 tys. zł to też bym Ci nie powiedział, gdyż najzwyczajniej w świecie nikt tego nie wie, a ja nie biorę pieniędzy za same obietnice czy chęci tylko za wykonaną pracę.

Poza tym odpowiedz sobie na pytanie - czy mógłbyś na przykład piec sobie sam chleb - no mógłbyś - tylko jaki miałoby to sens, jakie byłyby efekty, dlaczego praktycznie nikt tego nie robi ?

...i drukarka wystarczy mi jakaś za 1000zł

Skąd bierzesz takie informacje - gdzie widziałeś drukarkę fiskalną za 1000 zł ? :o
Daniel, Białystok.

Offline Maniek87

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.25
Odp: Zmiana systemu sprzedażowego - pomoc w wyborze
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 28, 2018, 21:20:40 »
Ja mam sklep na PrestaShop + integracja do SGT oraz integracja Allegro i InPost. Jestem z całości zadowolony. Wystawianie paragonów i zamówienie kuriera zajmuje kilka sekund.

Działam już kilka godzin i powiem, że nie przyśpiesza to mi wystawiania paragonów, a nawet całość wydłuża. Fajnie jest wiedzieć ile jest środków w towarze, ale nie jest to dla mnie aż tak istotne. Zależało mi na szybkim wystawianiu paragonów z zamówień allegro i sprzedaży bezpośredniej.
Tutaj muszę każdą FV wprowadzić - wcześniej tego nie robiłem dlatego nie miałem danych odnośnie środków w towarze (to masa oszczędności czasu jeżeli na FV mam po 150-200 pozycji i takich FV jest 3-4 w tygodniu)
Szukałem czegoś, aby zintegrować całą sprzedaż i jak piszesz zajęło mi to sekundy tylko jak mam zintegrować allegro i jak subiekt dopasuje mi towary z allegro do towaru z magazynu? Wiele towarów mają niemal identyczną nazwę aukcji, a do 1/3 towaru nie ma kodu EAN. Na chwilę obecną widzę to tak, że mam zamówienie z allegro i muszę znowu każdą sprzedaną pozycję znaleźć w magazynie i ją z stamtąd zdjąć ręcznie, a następnie wydrukować paragon.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Zmiana systemu sprzedażowego - pomoc w wyborze
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 29, 2018, 09:32:59 »
Ja mam sklep na PrestaShop + integracja do SGT oraz integracja Allegro i InPost. Jestem z całości zadowolony. Wystawianie paragonów i zamówienie kuriera zajmuje kilka sekund.

Działam już kilka godzin i powiem, że nie przyśpiesza to mi wystawiania paragonów, a nawet całość wydłuża. Fajnie jest wiedzieć ile jest środków w towarze, ale nie jest to dla mnie aż tak istotne. Zależało mi na szybkim wystawianiu paragonów z zamówień allegro i sprzedaży bezpośredniej.
Tutaj muszę każdą FV wprowadzić - wcześniej tego nie robiłem dlatego nie miałem danych odnośnie środków w towarze (to masa oszczędności czasu jeżeli na FV mam po 150-200 pozycji i takich FV jest 3-4 w tygodniu)
Szukałem czegoś, aby zintegrować całą sprzedaż i jak piszesz zajęło mi to sekundy tylko jak mam zintegrować allegro i jak subiekt dopasuje mi towary z allegro do towaru z magazynu? Wiele towarów mają niemal identyczną nazwę aukcji, a do 1/3 towaru nie ma kodu EAN. Na chwilę obecną widzę to tak, że mam zamówienie z allegro i muszę znowu każdą sprzedaną pozycję znaleźć w magazynie i ją z stamtąd zdjąć ręcznie, a następnie wydrukować paragon.
Jeśli będziesz prowadził wszystko w SGT to nic ręcznie nie będziesz ściągał ze stanu.
Masz magazyn i produkt A jest 100 szt. - wystawiasz paragon na 10 szt. i do paragonu idzie automatycznie WZ która ściąga z magazynu 10 szt. (czyli na magazynie docelowo masz już 90 szt.). Działa to również w drugą stronę - dostajesz fakturę zakupu i przyjmujesz na stan produkt A w ilości 50 szt., a na magazynie pokazuje że masz dostępne 140 szt.
Integracji jest mnóstwo. Jedne są za opłatą abonamentową i płacisz co miesiąc XX zł, albo możesz zapłacić raz grubszą kasę i mieć licencje dożywotnio. Jeśli masz 50 zamówień dziennie to myślę że sam SGT zrobi dużo roboty, a jak dorzucisz do tego integracje to zwrot kosztów będzie szybszy niż myślisz, a jedyne co Ci zostanie do zrobienia to kliknięcie drukuj paragon, spakowanie paczki i naklejenie gotowej etykiety.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zmiana systemu sprzedażowego - pomoc w wyborze
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 29, 2018, 09:32:59 »