Forum Użytkownikow Subiekt GT

NEXO => Gestor NEXO => Wątek zaczęty przez: Lukgt w Luty 09, 2017, 15:11:48

Tytuł: Gestor Nexo Pro nie wysyła wiadomości
Wiadomość wysłana przez: Lukgt w Luty 09, 2017, 15:11:48
Witam
proszę o pomoc w temacie wysyłania maili w ww programie.
Program twierdzi po użyciu opcji "sprawdź konfigurację" iż  konfiguracja poczty wychodzącej jak i przychodzącej jest prawidłowa a w chwili wysyłania pojawia się informacja o tym że wysyłka zakończyła się częściowym sukcesem.
Przychodząca działa bez zarzutu.
Poczta z której wysyłane są maile to gmail i na bazie informacji dostępnych w sieci została skonfigurowana poczta w programie ale wysyłka maili jest nie możliwa.
Proszę o pomoc co może być powodem takiej sytuacji.
Pozdrawiam

Tytuł: Odp: Gestor Nexo Pro nie wysyła wiadomości
Wiadomość wysłana przez: Lukgt w Luty 23, 2017, 14:57:54
Problem rozwiązany.  Temat do zamknięcia.
Tytuł: Odp: Gestor Nexo Pro nie wysyła wiadomości
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 23, 2017, 18:51:21
Nie napiszesz w jaki sposób został rozwiązany ?
Tytuł: Odp: Gestor Nexo Pro nie wysyła wiadomości
Wiadomość wysłana przez: Lukgt w Marzec 14, 2017, 16:34:19
Przepraszam że nie nie odp od razu ale miałem inne obowiązki.
Problem był po stronie szyfrowania otóż w ustawieniach konta pocztowego w serwerze poczty przychodzącej (IMAP) oraz wychodzącej (SMTP) należało zmienić na opcję bez szyfrowania i to w moim wypadku pomogło jak "ręką odjął".
Ciekawe jest to że narzędzie do sprawdzania konfiguracji wbudowane w Gestora dało wynik pozytywny a maile nie wychodziły a maile nie wychodziły dopiero po zmianie tego parametru wszystko zaczęło działać jak należy.
I działa do tej pory jak należy.   ;D