Autor Wątek: Szansa Sprzedaży - Marża 100%  (Przeczytany 37937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lkozlowski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37 SP3
Szansa Sprzedaży - Marża 100%
« dnia: Sierpień 20, 2015, 16:43:46 »
Witam,

Czy ktoś natrafił na błąd wyliczenia marży (zawsze 100%) w liście Szansy Sprzedaży?
Najpierw myślałem, że nie zaciąga się cena magazynowa, ale wyświetla się w prawidłowo. (choć jak robię wydruk oferty to pole marża zawsze wyświetla 0.00)

Moze jakieś pomysły?


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Szansa Sprzedaży - Marża 100%
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 20, 2015, 20:06:52 »
Czy ktoś natrafił na błąd wyliczenia marży (zawsze 100%) w liście Szansy Sprzedaży?
Moze jakieś pomysły?

Pierwszy raz o nim słyszę, powtórzyłem na aktualnej wersji 1.39 SP1.

Moze jakieś pomysły?

Należy zgłosić do poprawy.
Daniel, Białystok.

Offline lkozlowski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37 SP3
Odp: Szansa Sprzedaży - Marża 100%
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2015, 21:12:11 »
Daniel, dzięki za sprawdzenie! (trochę miałem nadzieję, że może w jakiejś nowszej wersji temat został rozwiązany)
Nie wiesz ile czasu może zająć rozwiązanie zgłoszenia?

Wygląda na to, że wstrzyma mi to wdrożenie Gestora, bo kierownicy potrzebują tego, żeby podejmować decyzję o rabatach... :/

Może ktoś ma pomysł na tymczasowe obejście?
Rozważałem próbę generowania Zamówienia Klienta. Niestety wtedy Gestor czasami myśli, że ZK zostało wygenerowane (nadano mu numer), pomimo, że tylko tak nie jest (użytkownik klika "wystaw", ale nie potwierdza wygenerowania ZK w kolejnym oknie)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Szansa Sprzedaży - Marża 100%
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 20, 2015, 23:39:30 »
Daniel, dzięki za sprawdzenie! (trochę miałem nadzieję, że może w jakiejś nowszej wersji temat został rozwiązany)

Po co mieć nadzieję, gdy zawsze można mieć aktualną wersję programu ? ;)

Nie wiesz ile czasu może zająć rozwiązanie zgłoszenia?

Od kilku tygodni do kilku miesięcy, ma też znaczenie kto zgłasza problem.

Wygląda na to, że wstrzyma mi to wdrożenie Gestora, bo kierownicy potrzebują tego, żeby podejmować decyzję o rabatach... :/

Może ktoś ma pomysł na tymczasowe obejście?

Dodatkowe wydruki list z towarami na szansie sprzedaży, zmodyfikowany wydruk oferty.

Rozważałem próbę generowania Zamówienia Klienta. Niestety wtedy Gestor czasami myśli, że ZK zostało wygenerowane (nadano mu numer), pomimo, że tylko tak nie jest (użytkownik klika "wystaw", ale nie potwierdza wygenerowania ZK w kolejnym oknie)

Co to znaczy "czasami" ? Na aktualnej wersji programu nie potwierdzam takiego problemu.
Daniel, Białystok.

Offline lkozlowski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.37 SP3
Odp: Szansa Sprzedaży - Marża 100%
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2015, 09:58:55 »
Daniel, dzięki za sprawdzenie! (trochę miałem nadzieję, że może w jakiejś nowszej wersji temat został rozwiązany)

Po co mieć nadzieję, gdy zawsze można mieć aktualną wersję programu ? ;)

Jasne, tylko, że mamy ograniczenie w postaci Bridge'a IAI, który jest dość wolno certyfikowany na najnowsze wersje Subiekta ;)
Ale jest już certyfikacja na 1.39, więc pewnie też wgramy najnowszą wersję w przeciągu kilku dni :)

Nie wiesz ile czasu może zająć rozwiązanie zgłoszenia?

Od kilku tygodni do kilku miesięcy, ma też znaczenie kto zgłasza problem.
Czyli rozumie, że jakiś autoryzowany przedstawiciel byłby najlepszą opcją zgłoszenia ;) mogę zrobić to sam jako anonimowy "Kowalski"

Wygląda na to, że wstrzyma mi to wdrożenie Gestora, bo kierownicy potrzebują tego, żeby podejmować decyzję o rabatach... :/

Może ktoś ma pomysł na tymczasowe obejście?

Dodatkowe wydruki list z towarami na szansie sprzedaży, zmodyfikowany wydruk oferty.

Będę musiał to sprawdzić. dzięki!

Rozważałem próbę generowania Zamówienia Klienta. Niestety wtedy Gestor czasami myśli, że ZK zostało wygenerowane (nadano mu numer), pomimo, że tylko tak nie jest (użytkownik klika "wystaw", ale nie potwierdza wygenerowania ZK w kolejnym oknie)

Co to znaczy "czasami" ? Na aktualnej wersji programu nie potwierdzam takiego problemu.
Jeszcze nie znalazłem wzoru, kiedy występuje ten problem.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Szansa Sprzedaży - Marża 100%
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 21, 2015, 11:07:45 »
Daniel, dzięki za sprawdzenie! (trochę miałem nadzieję, że może w jakiejś nowszej wersji temat został rozwiązany)

Po co mieć nadzieję, gdy zawsze można mieć aktualną wersję programu ? ;)

Jasne, tylko, że mamy ograniczenie w postaci Bridge'a IAI, który jest dość wolno certyfikowany na najnowsze wersje Subiekta ;)
Ale jest już certyfikacja na 1.39, więc pewnie też wgramy najnowszą wersję w przeciągu kilku dni :)

Tak to jest, gdy się nie korzysta ze Sfery.

Nie wiesz ile czasu może zająć rozwiązanie zgłoszenia?

Od kilku tygodni do kilku miesięcy, ma też znaczenie kto zgłasza problem.
Czyli rozumie, że jakiś autoryzowany przedstawiciel byłby najlepszą opcją zgłoszenia ;) mogę zrobić to sam jako anonimowy "Kowalski"

Tak, nie ;)

Rozważałem próbę generowania Zamówienia Klienta. Niestety wtedy Gestor czasami myśli, że ZK zostało wygenerowane (nadano mu numer), pomimo, że tylko tak nie jest (użytkownik klika "wystaw", ale nie potwierdza wygenerowania ZK w kolejnym oknie)

Co to znaczy "czasami" ? Na aktualnej wersji programu nie potwierdzam takiego problemu.
Jeszcze nie znalazłem wzoru, kiedy występuje ten problem.

Może jednak chodzi o przypadek kiedy zamówienie jest wystawiane, a później usuwane ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Szansa Sprzedaży - Marża 100%
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 21, 2015, 11:07:45 »