Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Gestor GT => Wątek zaczęty przez: bodek_kocio w Marzec 15, 2019, 14:41:15
-
Witam, mam taki problem że klient wysyła zamówienia w formacie eml które powinienem otrzymać w Gestorze. Niestety dostaję "pustego" emaila bez załącznika. Jak podpina zamóienie 'ręcznie " to wszystko dochodzi. Problem leży po stronie Gestora czy nadawcy?
-
klient wysyła zamówienia w formacie eml
Na pewno ?
-
Taką informację mam od niego:
"Proszę sprawdzić czy macie jakiś program obsługujący format eml
To może być przyczyna że nie widzicie / nie możecie otworzyć załącznikow
Może tez sam program do odbierania poczty to jakoś ogranicza ?
Miałem jeden podobny przykład, ale sprawę rozwiązało zainstalowanie programu obsługującego format eml.
CONFIDENTIALITY WARNING:
This email may contain privileged or confidential information and is for the sole use of the intended recipient(s).
Any unauthorized use or disclosure of this communication is prohibited. If you believe that you have received
this email in error, please notify the sender immediately and delete it from your system.
"
-
"eml" to format zapisu wiadomości pocztowych i obsługuje je każdy program pocztowy, na przykład Thunderbird, nie rozumiem tylko komu i dlaczego przyszło do głowy przesyłać wiadomości e-mail jako załączniki, zamiast przesłać sam załącznik lub całą treść wiadomości, ten "ktoś" powinien poznać podstawy obsługi poczty e-mail...
-
Ja też nie mam pojęcia.... mimo wszystko dziękuję za zainteresowanie.