Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: piotrus_pan w Kwiecień 12, 2019, 11:51:01
-
Witam,
Mam ustawiony składnik wynagrodzenia, który powinien być pomniejszany podczas urlopu bezpłatnego, choroby oraz zwolnienia ze świadczenia pracy.
O ile składnik jest prawidłowo pomniejszany podczas choorby i urlopu to gdy w ewidencji czasu pracy wpisane jest zwolnienie ze świadczenia pracy skłądnik nie jest pomniejszany.
Czy ktoś wie w czym może być problem?
-
Problem może być własnie w ustawieniach tego składnika na zakładce Absencje
-
Paremtry składnika jak na zrzucie ekranu.
(https://images92.fotosik.pl/161/815cb8724796aeb2med.png) (https://images92.fotosik.pl/161/815cb8724796aeb2.png)
-
To składnik definiowalny. Pokaż proszę definicję.
Ja mam prostą: Składnik nominalny „Podstawa miesięczna: * 0,15 i prawidłowo jest pomniejszany.
-
Definicja składnika chyba nie ma nic do rzeczy ponieważ przy zwolnieniach lekarskich pomniejszany jest automatycznie- bez definicji.
Jakieś inne pomysły?
-
"Chyba" czy sprawdzałeś? Skoro Twoja definicja jest taka tajna to czy próbowałeś zamienić ją na kwotę?
-
Jeszcze raz. Na wypłatę składa się wiele dodatków. Niektóre są kwotowe, niektóre to definicje (w załączniku przykład). Wszystkie dodatki są dobrze pomniejszane przy np. zwolnieniach chorobowych. Problem jest w sytuacji zwolnienia ze świadczenia pracy- wtedy ŻADEN z dodatków nie jest pomniejszany mimo zaznaczeń jak na poprzednim screenie.
(https://images91.fotosik.pl/163/0e25449e5d14c631med.png) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/0e25449e5d14c631)
-
No to dokładniej proszę - nie jest pomniejszane tylko przy tym rodzaju absencji czy też przy wszystkich nieobecnościach typu urlopowego/nieobecności płatnej?
Może po prostu w umowie masz zaznaczone, żeby traktował takie nieobecności jak dzień przepracowany?
-
Tak jak napisałem w pierwszym poście. Potrącanie nie działa tylko przy zwolnieniu ze świadczenia pracy. Reszta absencji rozliczana jest prawidłowo.
-
Tak jak napisałem w pierwszym poście. Potrącanie nie działa tylko przy zwolnieniu ze świadczenia pracy. Reszta absencji rozliczana jest prawidłowo.
W pierwszym poście napisałeś:
Mam ustawiony składnik wynagrodzenia, który powinien być pomniejszany podczas urlopu bezpłatnego, choroby oraz zwolnienia ze świadczenia pracy.
O ile składnik jest prawidłowo pomniejszany podczas choorby i urlopu to gdy w ewidencji czasu pracy wpisane jest zwolnienie ze świadczenia pracy skłądnik nie jest pomniejszany.
Ja odczytałem tę wiadomość tak, że przy urlopie bezpłatnym i chorobie działa. Nie sprecyzowałeś, że działa także przy urlopie wypoczynkowym.
Mnie się pomysły skończyły - u mnie działa poprawnie.
-
A jak masz ustawione parametry czasu pracy w umowie?
-
Nie wiem o co pytasz, ale jeżeli o sposób rozliczania urlopu to oczywiście mam wybrane "naliczaj wynagrodzenie urlopowe..."