Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: ida940 w Styczeń 15, 2016, 18:29:37
-
Mam problem z chorobowy w ECP. Zaznaczają absencję - chorobowe wtedy gdy wypada one w dni wolne (sobota, niedziela) np; 10 dni od poniedziałku do kolejnej środy, w podsumowani miesiąca pokazuje mi 8 dni chorobowego zamiast 10. Od zawsze płacimy za wszystkie dni choro. Czy coś się zmieniło. Płacicie tylko za chorobowe w dni robocze. Jak będzie się to miało do chor. płaconych przez pracodawcę. Jestem początkująca w GT więc proszę o pomoc
-
Płacicie pracownikowi za chorobę w dzień wolny od pracy?
-
W tym przypadku obstawiałbym źle skonfigurowany kalendarz czasu pracy.
-
Hej, a dlaczego mieliby nie płacić za chorobę w dni wolne?
Co Wy palicie?
Mam problem z chorobowy w ECP. Zaznaczają absencję - chorobowe wtedy gdy wypada one w dni wolne (sobota, niedziela) np; 10 dni od poniedziałku do kolejnej środy, w podsumowani miesiąca pokazuje mi 8 dni chorobowego zamiast 10. Od zawsze płacimy za wszystkie dni choro. Czy coś się zmieniło. Płacicie tylko za chorobowe w dni robocze. Jak będzie się to miało do chor. płaconych przez pracodawcę.
Którą wersję programu posiadasz (z profilu niestety nie można tego wywnioskować)?
Czy możesz pokazać zrzut ekranu z wpisaną absencją i z podsumowaniem?