Autor Wątek: Format cp1250  (Przeczytany 10529 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bestek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Format cp1250
« dnia: Październik 05, 2015, 13:02:15 »
Witam
Nie mogę wysłać paczki wszystkich pracowników do wypłat do banku gdyż (jak powiedział pracownik banku) muszę ustawić format cp1250. Gdzie mogę to ustawić?
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2015, 13:07:05 wysłana przez bestek »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2015, 13:45:05 »
Nie można tego ustawić, należy przygotować i dodać nową transformatę.
Daniel, Białystok.

Offline bestek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 05, 2015, 13:58:14 »
Co to oznacza dla mnie czyli zwykłego użytkownika?? Co mam zrobić w takim przypadku? Problem dotyczy banku: Citibank Handlowy.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 05, 2015, 15:15:37 »
To samo co z każdym innym problemem - zgłosić się do swojego serwisanta/opiekuna programów.
Daniel, Białystok.

Offline bestek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2015, 08:33:42 »
To samo co z każdym innym problemem - zgłosić się do swojego serwisanta/opiekuna programów.
Do swojego opiekuna programów? a co on tu może pomóc? Problem leży po stronie Gratyfikanta i firmy INSERT więc chyba należy to zgłosić do obsługi technicznej INSERT jeżeli nie ma innej możliwości:
telefonicznie – pod numerem 71-78-76-123,
emailem – na adres office@insert.com.pl,
za pomocą faksu – pod numerem 71-78-76-111,
listownie.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9228
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2015, 09:15:54 »
Jaki rodzaj homebankingu teraz wybierasz, aby wysłać przelewy do pliku?
Sławek, Zduńska Wola

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 06, 2015, 09:47:00 »
To samo co z każdym innym problemem - zgłosić się do swojego serwisanta/opiekuna programów.
Do swojego opiekuna programów? a co on tu może pomóc?

Może od ręki rozwiązać problem.

Problem leży po stronie Gratyfikanta i firmy INSERT

Nie, gdyby tak było to wyraźnie bym o tym napisał. Również dobrze można powiedzieć, że problem leży po stronie banku, gdyż nie obsługuje najpopularniejszych stron kodowych w naszym kraju i formatu Krajowej Izby Rozliczeniowej.

więc chyba należy to zgłosić do obsługi technicznej INSERT jeżeli nie ma innej możliwości:

To możesz zrobić zawsze i poczekać na zamianę, ale raczej się nie doczekasz, gdyż Insert nie jest do tego potrzebny.
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2015, 15:02:53 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Offline bestek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 06, 2015, 11:44:37 »
Jaki rodzaj homebankingu teraz wybierasz, aby wysłać przelewy do pliku?
Pracownik banku powiedział że dedykowanym format banku jest niedostępny w gratyfikancie ale można także plik przesyłać w formacie standardowym: Elixir - IBAN ale i tak są problemy z tym kodowaniem cp1250

PS: Dodam że korzystam z wersji programu 1.37 SP2 czy nowa wersja (1.39 SP1 HF3) rozwiązuje problem ?Pytam bo przeinstalowanie wszystkich urządzeń zajmuje sporo czasu a wypłaty tuż tuż.
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2015, 11:55:15 wysłana przez bestek »

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9228
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 06, 2015, 12:25:22 »
Strona kodowa jest zdefiniowana w schemacie homebankingu. W schemacie Elixir - IBAN jest ustawiona strona kodowa "cp825" i nie ma możliwości modyfikacji tego ustawienia z poziomu programu.
Wiem, że nie ma dostępnego dedykowanego schematu dla tego banku, ponieważ utworzyłem kiedyś schemat dla CitiBanku (właśnie dla wypłat pracowników).
Sławek, Zduńska Wola

Offline bestek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 06, 2015, 13:07:50 »
Strona kodowa jest zdefiniowana w schemacie homebankingu. W schemacie Elixir - IBAN jest ustawiona strona kodowa "cp825" i nie ma możliwości modyfikacji tego ustawienia z poziomu programu.
Wiem, że nie ma dostępnego dedykowanego schematu dla tego banku, ponieważ utworzyłem kiedyś schemat dla CitiBanku (właśnie dla wypłat pracowników).
Więc nic nie mogę z tym zrobić - i co teraz ??blisko 400 przelewów RATUNKU !!!!

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9228
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 06, 2015, 13:16:20 »
Więc nic nie mogę z tym zrobić - i co teraz ??

Odpowiedź jest prosta - jak nie umiesz sam stworzyć sam takiego schematu (XSLT) i odpowiednio wczytać go do bazy to go zamów.

Więc nic nie mogę z tym zrobić - i co teraz ??blisko 400 przelewów RATUNKU !!!!
Jak to robiłeś do tej pory, bo chyba nie powiesz mi że ręcznie?
Sławek, Zduńska Wola

Offline bestek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 06, 2015, 13:33:42 »
Więc nic nie mogę z tym zrobić - i co teraz ??

Odpowiedź jest prosta - jak nie umiesz sam stworzyć sam takiego schematu (XSLT) i odpowiednio wczytać go do bazy to go zamów.

Więc nic nie mogę z tym zrobić - i co teraz ??blisko 400 przelewów RATUNKU !!!!
Jak to robiłeś do tej pory, bo chyba nie powiesz mi że ręcznie?
Co tu zamawiać skoro to funkcje i dane gratyfikanta ?
Robiłem to tak:
1.Lista modułów->Finanse->Operacje bankowe
2.Sortuję Typ:wypłata
3.PPM Wyślij do homebankingu
4.Rodzaj homebankingu Elixir - IBAN
4.1. określam lokalizację pliku C:\...
5 Enjoy

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9228
  • Reputacja +1306/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 06, 2015, 13:38:12 »
Co tu zamawiać skoro to funkcje i dane gratyfikanta ?
To, że to funkcje Gratyfikanta to nie znaczy, że nie można odpowiedniej transformaty dopisać, która będzie tworzyła plik przelewów w odpowiednim standardzie.
Robiłem to tak:
1.Lista modułów->Finanse->Operacje bankowe
2.Sortuję Typ:wypłata
3.PPM Wyślij do homebankingu
4.Rodzaj homebankingu Elixir - IBAN
4.1. określam lokalizację pliku C:\...
5 Enjoy

OK, Tylko dlaczego do tej pory robiłeś tak i było dobrze, a raptem od tego miesiąca jest źle?


EDIT

Jak problem jest tylko w stronie kodowej to może poszukaj jakiegoś konwertera, który dokona zamiany cp852 na właściwą dla Ciebie stronę kodową.
Może to wystarczy...

« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2015, 13:56:24 wysłana przez birds22 »
Sławek, Zduńska Wola

Offline bestek

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT - najnowsze
Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 06, 2015, 14:00:34 »
Cytuj
OK, Tylko dlaczego do tej pory robiłeś tak i było dobrze, a raptem od tego miesiąca jest źle?
Do tej pory korzystałem jedynie z PKO i tu nie było problemu.
W tym miesiącu doszła także obsługa konta w CitiBanku- także to pierwszy raz taki problem bo i próba pierwsza.
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2015, 14:08:11 wysłana przez bestek »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Format cp1250
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 06, 2015, 14:00:34 »