Witam
Po przeszukaniu różnych opcji w umowie o pracę, kiedy odznaczyłem jedną z opcji wypłata została wygenerowana prawidłowo. Dodam że definicja wypłaty jest na 50 pracowników i przy 48 działa a dla tych 2 wyskakiwał błąd. Jeden pracownik pracuje ponad 5 lat, drugi rok. Nie maja żadnych obciążeń przez komornika.
Znalazłem w Umowa o pracę - system wynagrodzenia - definicja wypłaty - odznaczenie opcji ROZLICZENIE EWIDENCJI POTRACEN KOMORNICZYCH
Po tym zabiegu wypłata wygenerowana prawidłowo. Teraz pytanie co w przypadku jak jednak beda mieli kiedys komornika i bede musial zaznaczyc te opcje. Według mnie rozwiązanie jest tymczasowe żeby wygenerować wypłaty w tym miesiacu.
Druga sprawa zdjecie Lista_plac_wybór umów - brak wyswietlenia imienia i nazwiska pracownika - MOŻE Tutaj też jest problem że wyskakuje błąd.
Dzwoniłem dzisiaj jeszcze raz do INSERT, pan na infolini zaproponował żebym w programie serwisowym przeprowadził: Kompaktowanie, Kontrola danych, Odbudowa indeksów - wszystko odbyło się prawidłowo bez błędów. Pracownik nie potrafił mi pomóc jak mu przekazałem informację jak udało mi się to obejsc mocno się zdziwił i zaproponował przesłanie bazy danych do nich w celu analizy.