Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: Gola w Styczeń 30, 2018, 21:56:40
-
Urlop rozliczony został za 28-29.12.17 po czym po wygenerowaniu listy płac dostałam zwolnienie od 28.12 do końca stycznia. Wpisałam odpowiednio absencję do rozliczenia w bieżącym wynagrodzeniu ale nie odejmuje w styczniu naliczonego wcześniej wynagrodzenia urlopowego. Jak to rozliczyć? Mam tylko wynagrodzenie chorobowe i zasiłek chorobowy. Ktoś może podpowie?
-
Urlop rozliczony został za 28-29.12.17 po czym po wygenerowaniu listy płac dostałam zwolnienie od 28.12 do końca stycznia. Wpisałam odpowiednio absencję do rozliczenia w bieżącym wynagrodzeniu ale nie odejmuje w styczniu naliczonego wcześniej wynagrodzenia urlopowego. Jak to rozliczyć? Mam tylko wynagrodzenie chorobowe i zasiłek chorobowy. Ktoś może podpowie?
Musisz wprowadzić poprawkę w absencji za okres zwolnienia, na danych dniach prawy klawisz Edytuj rozliczone zapisy-Wprowadż absencję-OK-wprowadzić Cjorobę i na dole zaznaczyć Uwzględnij korektę w najbliższej wypłacie. I dopiero wtedy naliczyć wypłatę za styczeń.
-
Dziękuję :)
-
Niestety, nie udało się. Wprowadziłam oczywiście korektę absencji, zaznaczyłam rozliczenie w bieżącej wypłacie i:
- system skorygował urlop na wynagr.chorobowe za 28-29.12 - wyliczył kwotę na minusie jako wynagr.urlop + wynagr.chorob.
- podał komunikat że korekta za 30-31.12 (sobota,niedziela)- nie zostanie wprowadzona (???)
Tymczasem generując wypłatę za styczeń pojawia się komunikat, że nie można wprowadzić kwoty na minusie - logiczne, bo nie ma z czego odjąć (np:) zapłaconych składek bo za cały styczeń jest znowu zwolnienie:(
I co teraz? Korygować grudzień? Zmieniać te wszystkie deklaracje...Pomocy...
A co z dniami 30-31.12? Dlaczego tu nie przyjmuje korekty? Bo sobota-niedziela?
-
Chyba nie mówisz wszystkiego. Co to za komunikat dotyczący 30-31.12? Jak brzmiał dokładnie? A najlepiej printscreen załącz. Dobrze było by też zamieścić printscreena ECP z tymi dniami. Może masz tam wprowadzone zmiany w ECP? Inny typ absencji?
-
Powinno się zmienić bez problemu.
-
Nie mam teraz dostępu do programu - podeślę PrtScn później. Komunikat w styczniu przy wypłacie generuje się: nie można zapisać ujemnej wypłaty. Komunikatu dot. 30-31.12 niestety nie zapisałam ale chodziło o to: korekta nie zostanie rozliczona-szukaj w pomocy (coś takiego).
-
Ten pierwszy komunikat to chyba tylko przy poprawie wypłaty? Bo sama wypłata się nalicza? No chyba że masz taką archaiczną wersje jak podajesz, to nie pamiętam…
A komunikat do 30-31.12 wskazuje że jednak masz tam wpisane już coś innego.
-
Wersję mam bieżącą :) Będę miała dostęp do programu do podeślę scrina :) Na razie dzięki za dobre chęci :)
-
Nie mogę zrobić zrzutu z ekranu:( W tych czterech dniach są przerywane czerwone kreski z opisem:choroba - pojedyncze bo jeszcze nie rozliczone. W grudniu wcześniej było 28-29.12 - urlop wypoczynkowy, 30-31.12 - zgodnie z planem. Zmieniłam na chorobę. Zatwierdzając przy 30 i 31 po zaznaczeniu rozliczenia w następnej wypłacie pojawia się komunikat: "Nie można wykonać korekty. Więcej informacji w pomocy." Może błąd że rozdzieliłam przy zatwierdzaniu te cztery dni??? Nic nie znalazłam w pomocy co by mnie naprowadziło na błąd który popełniam. Lista się tworzy ale status jest niepoprawny - ujemna wypłata.
-
Nie mogę zrobić zrzutu z ekranu:( W tych czterech dniach są przerywane czerwone kreski z opisem:choroba - pojedyncze bo jeszcze nie rozliczone. W grudniu wcześniej było 28-29.12 - urlop wypoczynkowy, 30-31.12 - zgodnie z planem. Zmieniłam na chorobę. Zatwierdzając przy 30 i 31 po zaznaczeniu rozliczenia w następnej wypłacie pojawia się komunikat: "Nie można wykonać korekty. Więcej informacji w pomocy." Może błąd że rozdzieliłam przy zatwierdzaniu te cztery dni??? Nic nie znalazłam w pomocy co by mnie naprowadziło na błąd który popełniam. Lista się tworzy ale status jest niepoprawny - ujemna wypłata.
Pomyśl chwilę - jeśli zamieniasz urlop czyli normalne wynagrodzenie na chorobę czyli 80%, to jakiego wyniku się spodziewasz? Dodatniego?
Dlatego takie poprawki powinny być rozliczone w całej liście płac za następny miesiac. Wtedy jest z czego ten minus odjąć.
-
Chyba nie doczytałeś o co dokładnie chodzi, Aldo - spodziewam się wyniku ujemnego. Tyle, że następny miesiąc (styczeń) to zwolnienie - bez jednego przepracowanego dnia i nie ma od czego odjąć "normalnego wynagrodzenia" które wcześniej było ozusowane społecznymi, bo w styczniu nie ma społecznych. Lista płac za styczeń nie chce rozliczyć korekty grudnia - bo jak? Tylko co z tym dalej? Korygować grudzień? Nie rozliczać zwolnienia???
-
Poczekaj aż będzie z czego odjąć (pracownik wróci do pracy) i wtedy ręcznie skoryguj.
-
Może być kłopocik - to początek ciąży - do rozwiązania kilka miesięcy, potem macierzyński, itd...
-
Nie mogę zrobić zrzutu z ekranu:( W tych czterech dniach są przerywane czerwone kreski z opisem:choroba - pojedyncze bo jeszcze nie rozliczone. W grudniu wcześniej było 28-29.12 - urlop wypoczynkowy, 30-31.12 - zgodnie z planem. Zmieniłam na chorobę. Zatwierdzając przy 30 i 31 po zaznaczeniu rozliczenia w następnej wypłacie pojawia się komunikat: "Nie można wykonać korekty. Więcej informacji w pomocy." Może błąd że rozdzieliłam przy zatwierdzaniu te cztery dni??? Nic nie znalazłam w pomocy co by mnie naprowadziło na błąd który popełniam. Lista się tworzy ale status jest niepoprawny - ujemna wypłata.
No dobrze, ale nie robi tej wypłaty czy tylko ostrzega, że jest ujemna?
-
Wylicza ten minus ale go nie zatwierdza.
-
Wersję mam bieżącą :)
W świetle tego co napisałaś wyżej, występuje sprzeczność z tym, co jest w informacji o uczestniku. A tam jest wersja 1.34, która nie jest najnowszą wersją. A w której taki problem był.
-
Wersja 1.34 to inne miejsce instalacji programu - to o czym piszę dot. drugiego miejsca i nowej wersji, aktualizowałam go po nowym roku.
-
Wypłatę nalicza, pokazuje kwotę na minusie ale nie pozwala jej zatwierdzić.
-
Wypłatę nalicza, pokazuje kwotę na minusie ale nie pozwala jej zatwierdzić.
Nie da się zatwierdzić, bo nie istnieje coś takiego jak ujemna wypłata. Można ją co najwyzej wydrukować (po odblokowaniu) i na jej podstawie zażądać od pracownika zwrotu nadpłaty. Może nie tyle zażądać, co poprosić.
Natomiast jeśli są inne składniki wynagrodzenia, to wtedy to się odejmie.