Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: Monnte w Październik 09, 2017, 16:09:07
-
Pierwszy raz na starym podmiocie, na pracowniku zatrudnionym od dawna przy sporządzaniu listy płac wyświetla mi się komunikat „niedopasowanie typu”.
Mogę zrobić LP dla pozostałych pracowników a dla tego jednego nie. Nic nie zmieniałam i w nic nie wchodziłam żeby coś usunąć przypadkiem czy coś.
Przy wprowadzaniu temu pracownikowi urlopu lub zwolnienia lekarskiego /tak na próbę/ wyświetla mi się również ten komunikat ale absencję mogę wprowadzić.
Listy płac natomiast w ogóle nie mogę wygenerować. Ani głównej, ani dowolnej ani żadnej innej.
Już nie mam żadnych pomysłów. Może ktoś przez to przeszedł.
-
Sprawdź czy masz aktualne parametry biznesowe.
Już nie mam żadnych pomysłów.
Jeśli powyższe nie pomoże to zrób to samo co w przypadku awarii samochodu - zgłoś się do serwisu.
-
Nic nie pomogło, a nawet jest jeszcze gorzej :(
Pozostaje mi serwis
-
A nie była przypadkiem rozwiazana umowa z nim?
-
No właśnie nic nie było robione, nic nie było zmieniane, dodawane, odejmowane. Umowa trwa od stycznia.
Jeszcze za zeszły miesiąc wszystko było dobrze.
Dzisiaj zamknęłam sobie umowę z końcem września i otworzyłam od 1 października całkiem nową i też to samo.
Najgorsze jest to, że dla dwóch pozostałych pracowników listę płac da radę zrobić.
Czekam na informacje z serwisu ale póki co jeszcze czekam.
-
Gratyfikant ma taką cechę, że po rozwiązaniu umowy o pracę nie da się naliczyć żadnej wypłaty. Konieczne jest cofnięcie tego rozwiązania. Należy też sprawdzić termin ważności poszczególnych składników w umowie.
-
Komunikat „niedopasowanie typu” wskazuje raczej na coś poważniejszego niż rozwiązana umowa. Proponował bym jednak posłuchać rady udzielonej przez dkozlowski.
-
Dziękuję za pomoc.
Wydawało mi się, że program mam w małym palcu a tu klops, którego nie wiem z której strony ugryźć.
Czekam na info z serwisu.
Jak się uda dam znać co było nie tak.