Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: LMC w Styczeń 15, 2018, 18:29:13
-
Witam
Zgodnie z ustawą można zaliczyć w koszty miesiąca, którego dotyczy wynagrodzenie, listę płac wypłaconą do 10 dnia miesiąca kolejnego. W obrębie jednego roku nie miałem problemów, ale teraz kiedy mam listę za grudzień wypłaconą w styczniu i chciałbym ją przenieść do Rewizora to nie widzę takiej możliwości. Zatwierdzona pojawia mi się w roku 2018 i doprawdy nie wiem jak mam sobie z tym poradzić. Ręcznie nie chciałbym bo mam tych składników sporo, oprócz tego rozdzielone ładnie na wszystkie "5" no i wreszcie od tego powinien być ten program :-).
Czy ktoś może coś wie, zna jakiś myk, sposób inny niż ręczny ?
Pozdrawiam.
-
Witam
Zgodnie z ustawą można zaliczyć w koszty miesiąca, którego dotyczy wynagrodzenie, listę płac wypłaconą do 10 dnia miesiąca kolejnego. W obrębie jednego roku nie miałem problemów, ale teraz kiedy mam listę za grudzień wypłaconą w styczniu i chciałbym ją przenieść do Rewizora to nie widzę takiej możliwości. Zatwierdzona pojawia mi się w roku 2018 i doprawdy nie wiem jak mam sobie z tym poradzić. Ręcznie nie chciałbym bo mam tych składników sporo, oprócz tego rozdzielone ładnie na wszystkie "5" no i wreszcie od tego powinien być ten program :-).
Czy ktoś może coś wie, zna jakiś myk, sposób inny niż ręczny ?
Pozdrawiam.
Jest to standard - otwierasz rejestr w roku 2017, a dokumenty wybierasz z zadanej daty, np 01-01-2018 do 10-01-2018.
Tylko pamiętaj o warunku takiego zaliczania w koszty.
-
Dzięki Aldo, jak zwykle pomocny. :-)
Pozdrawiam.