Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: dorota23 w Listopad 02, 2017, 18:10:28

Tytuł: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: dorota23 w Listopad 02, 2017, 18:10:28
Witam wszystkich,
usiłowałam wygenerować listę płac za miesiąc październik. Jednak system pokazuje mi komunikat, że nie mam listy głównej za wrzesień, więc nie pozwoli mi utworzyć październikowej. Lisrę za wrzesień obiłam pierwszy raz i wszystko poszło gładko, więc dlaczego teraz, kiedy powtarzam te same czynności mam problem. Proszę o wskazówki.
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Listopad 02, 2017, 18:59:18
Szukaj problemu wyraźnie sygnalizowanego przez program - ktoś nie ma naliczonej wypłaty za wrzesień, co jednocześnie oznacza, że może nie powinien mieć jej naliczonej, czyli nie została poprawnie rozwiązana umowa.
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Listopad 02, 2017, 19:16:01
popatrz na strona główną na czerwone komunikaty
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Listopad 02, 2017, 21:05:00
Trzeba mieć w pamięci także przypadek, że ktoś nie ma wypłaty, innymi słowami jego wypłata jest zerowa, np zasiłek chorobowy płacony przez ZUS. Taka wypłata też musi być wygenerowana i zatwierdzona.
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: dorota23 w Listopad 03, 2017, 07:14:06
dokładnie taki komunikat ukazuje mi się w momencie tworzenia październikowej listy płac: Nie można naliczyć wypłaty rozliczającej ECP (brakujące wypłaty główne w poprzednim miesiącu).
A w poprzednim miesiącu wszyscy pracownicy mieli naliczone wypłaty. Nie było osoby, która przez cały miesiąc pobierała zasiłek chorobowy. Na stronie głównej nie mam żadnych czerwonych komunikatów.  Nie znam jeszcze zbyt dobrze programu i każda Wasza sugestia jest dla mnie bardzo cenna. Może jeszcze jakieś wskazówki?
Chyba będę robiła listę w excelu  :'(
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Listopad 03, 2017, 07:21:41
na stronie glownej wybierz dodatkowo poprzedni miesiac i wylicz
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: dorota23 w Listopad 03, 2017, 07:43:00
Biniew, dziękuję za podpowiedź. Utworzyłam listę za wrzesień. Znalazły się na niej nazwiska dwóch pracowników, którym w trakcie miesiąca września zmieniałam umowę z cz. określonego na nieokreślony. Miesiąc wrzesień system rozliczył im prawidłowo, uwzględniając zmiany stawki i dwie umowy, natomiast teraz, na dodatkowej liście mają po raz drugi naliczone podstawy, od nowych wyższych składek. Zrobiłam bez problemu listę październikową. Kwoty są takie jak powinny być. Tylko teraz co zrobić z dodatkową listą we wrześniu? Czy mogę ją bezkarnie skasować? Chyba nie. Muszę pomyśleć i liczę na Waszą pomoc i sugestie. Jesteście ekspertami!!!! Nie ukrywam, że liczę na pomoc.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Listopad 03, 2017, 09:13:23
Tak na przyszłość, jak widzisz czerwone ostrzeżenie o braku wypłat, to wystarczy w nie kliknąć i program pokaże co brakuje.
Tytuł: Odp: nie mogę wygenerować listy płac
Wiadomość wysłana przez: Reniula3 w Czerwiec 29, 2020, 15:15:15
Ratunku
mam to samo
zmiana umowy na nieokreślony i zrobił 0 wynagrodzenie na kolejnej liście której nie brakowało bo przecież w pierwszej wszystko się naliczyło
jak mogę to poprawić i jeszcze numeracja zaksięgowane sa 4 listy a powinny być pięć łącznie z zerową
mogę podpisać tę zerową pod inna z danego miesiąca?