Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Gratyfikant GT => Wątek zaczęty przez: Gola w Październik 09, 2018, 18:02:30

Tytuł: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: Gola w Październik 09, 2018, 18:02:30
Witam, po przeprowadzeniu ostatniej aktualizacji przy jednym podmiocie mam komunikat: poprzednia aktualizacja danego podmiotu nie została zakończona i nie można na nim pracować. Czy muszę wezwać informatyka czy można sobie z tym jakoś samemu poradzić???
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Październik 09, 2018, 18:08:43
Możesz przywrócić kopię sprzed konwersji lub z archiwum, informatyka nie polecam nigdy wzywać, jak już to dobrego serwisanta.
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: Gola w Październik 09, 2018, 18:22:32
Nie odtwarzałam nigdy kopii z archiwum:(
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: yemet w Październik 09, 2018, 19:38:48
Nie odtwarzałam nigdy kopii z archiwum:(

W archiwizatorze opcja "dearchiwizuj", jest tam dostępna pomoc z opisem co trzeba zrobić. Jak nie masz archiwum z kopią zapasową i nie wywaliłaś kopii bazy automatycznie utworzonej przy konwersji to możesz z niej skorzystać - stan danych w kopii jest dokładnie taki jak przed uruchomieniem konwersji. Możesz sprawdzić czy masz kopię w programie serwisowym, taki podmiot ma w nazwie "_kopia". Uszkodzonemu podmiotowi możesz zmienić nazwę na jakaś inną (kopii też) i spróbować skonwertować kopię. Tylko wypada zrobić świeżą archiwizację. Jak się wszystko uda to stary podmiot potem trzeba odłączyć w programie serwisowym i skasować jego pliki - lokalizacja i nazwa pliku jest podana na dole okna w sekcji dodatkowe informacje to trzeba sprawdzić oczywiście przed odłączeniem bazy danych. Do skasowania będą dwa pliki: twoja_nazwa_bazy.mdf i twoja_nazwa_bazy_1.ldf
 
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: candy w Październik 09, 2018, 19:43:51
Jak się wszystko uda to stary podmiot potem trzeba odłączyć w programie serwisowym i skasować jego pliki - lokalizacja i nazwa pliku jest podana na dole okna w sekcji dodatkowe informacje to trzeba sprawdzić oczywiście przed odłączeniem bazy danych. Do skasowania będą dwa pliki: twoja_nazwa_bazy.mdf i twoja_nazwa_bazy_1.ldf
A czemu ma służyć ta dwukrokowa operacja (odłącz, potem skasuj)?
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: yemet w Październik 09, 2018, 20:37:36
A czemu ma służyć ta dwukrokowa operacja (odłącz, potem skasuj)?
Odłączenie bazy nie usuwa plików bazy a skasować bez odłączenia ich nie można. Po co trzymać pliki uszkodzonej bazy żeby zaśmiecały dysk?
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Październik 09, 2018, 20:38:54
a nie prosciej (nie znaczy ze bezpiecznej) od razu zrobic usun z programu serwisowego?
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: yemet w Październik 09, 2018, 20:40:03
a nie prosciej (nie znaczy ze bezpiecznej) od razu zrobic usun z programu serwisowego?
O a kiedy ta opcja tam się pojawiła? ;)
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: candy w Październik 09, 2018, 20:43:07
a nie prosciej (nie znaczy ze bezpiecznej) od razu zrobic usun z programu serwisowego?
O a kiedy ta opcja tam się pojawiła? ;)
Jakieś 13 lat temu  ;D
Tytuł: Odp: Problem po aktualizacji
Wiadomość wysłana przez: Gola w Październik 09, 2018, 22:32:31
Dziękuję -:)