Powiedz o nas znajomym ;-) www.forumsubiekta.pl
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
Czy potrafił wytłumaczyć dlaczego Twój płatnik wygląda inaczej niż mój?
Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?
Cytat: pir w Styczeń 23, 2017, 11:19:55Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?Tak, oba Płatniki - komputerowy i internetowy korzystają dokładnie z takich samych plików importu.Natomiast problem może leżeć gdzie indziej - ZUS ostatnio mocno się wziął za dokumenty płatników i ubezpieczonych i sam wprowdza poprawki. W Platniku komputerowym widać to, bo zgłasza niezgodność kartotek i trzeba uruchomić funkcję "Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika". Powoduje to uzgodnienie między ZUSem a Płatnikiem, ale nie uaktualnia danych w programie płacowym. I tu właśnie tkwi problem i wynikają niezgodności w pliku eksportu.
Cytat: Aldo w Styczeń 23, 2017, 12:47:15Cytat: pir w Styczeń 23, 2017, 11:19:55Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?Tak, oba Płatniki - komputerowy i internetowy korzystają dokładnie z takich samych plików importu.Natomiast problem może leżeć gdzie indziej - ZUS ostatnio mocno się wziął za dokumenty płatników i ubezpieczonych i sam wprowdza poprawki. W Platniku komputerowym widać to, bo zgłasza niezgodność kartotek i trzeba uruchomić funkcję "Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika". Powoduje to uzgodnienie między ZUSem a Płatnikiem, ale nie uaktualnia danych w programie płacowym. I tu właśnie tkwi problem i wynikają niezgodności w pliku eksportu.Czyli jedyna szansa to zainstalować płatnika na komputer. Pewnie rozmowa z konsultantem w Zus też nic nie da?