Mam problem, w zasadzie pytanie. Chodzi o umowy zlecenia. W firmie, w której jestem zatrudniona, dajemy zlecenia dla 20 osób, z reguły są to te same zlecenia, ale krótkoterminowe (2-3 tyg) i różne stawki. Czy co miesiąc, dla każdej osoby muszę tworzyć umowę, nadawać nowy numer, wpisywać ręcznie kwotę? Dlaczego umowa po edycji, zatwierdzeniu i wydrukowaniu nie zapisuje zmian ( to samo z umowami o prace w zasadzie)?
Czy nie da się dla Pani Kowalskiej przypisać numeru 1, żeby co miesiąc miała ten sam numer? np. 1/09/2017 , w kolejnym miesiącu 1/10/2017 ?
Dodam że dzisiaj jest mój 3 dzień z tym programem więc na razie testuję go na wszelkie sposoby i będę wdzięczna za wszelkie rady, jak już pisałam w poprzednim poście, zastałam program w opłakanym stanie u jestem ogólnie załamana
