Forum Użytkownikow Subiekt GT

Inne => Inne => Wątek zaczęty przez: pabletti w Kwiecień 22, 2015, 10:31:09

Tytuł: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
Wiadomość wysłana przez: pabletti w Kwiecień 22, 2015, 10:31:09
może niektórym by się przydało dopytać się w nim
Tytuł: Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
Wiadomość wysłana przez: tomaszf w Kwiecień 22, 2015, 10:37:10
Pytania odnośnie Navireo zadajemy raczej na forum dla partnerów Insert...
Tytuł: Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Kwiecień 22, 2015, 10:42:14
O co chciałbyś spytać i dlaczego na tym czy innym forum, a nie partnera czy bezpośrednio producenta ?
Tytuł: Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
Wiadomość wysłana przez: nienacko w Grudzień 17, 2015, 09:58:10
Również uważam że powinno powstać forum navireo,
niekiedy są sprawy które nasi wdrożeniowcy lub producent olewają a inni użytkownicy lub wdrożeniowcy mają gotową odpowiedź  ;)
Tytuł: Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 17, 2015, 10:26:06
Nie rozumiem, po co współpracować z kimś kto was "olewa" ? Nie tędy droga... Chętnie usłyszałbym też zarzuty wobec producenta, może być na PW.
Tytuł: Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
Wiadomość wysłana przez: pabletti w Listopad 15, 2016, 10:34:37
oczywiście, że olewają ile mogą, przecież to ich kasa, którą mogli zarobić i po części ich rozumiem.  Komunikacja jest taka zazwyczaj:  pionek czyli ja -> opiekun -> insert. Nie muszę chyba mówić, że jest to irytujące? Insert ma oczywiście forum dla parterów - niestety nie dla klientów docelowych. Insert do navireo wypuszcza raz po raz coś do sfery, niestety przykładów ani widu ani słychu, a  ile można się prosić? Do subiekta uzupełniają pomoc i z tego podpatruję implementację nowych rozwiązań, ale wiadomo, że Navireo to zupełnie inna bajka.
Tytuł: Odp: czy można założyć dodatkowy katalog dla NAvireo?
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Listopad 15, 2016, 18:33:05
oczywiście, że olewają ile mogą, przecież to ich kasa, którą mogli zarobić i po części ich rozumiem.

Powtórzę raz jeszcze:

Nie rozumiem, po co współpracować z kimś kto was "olewa" ? Nie tędy droga...

--

Komunikacja jest taka zazwyczaj:  pionek czyli ja -> opiekun -> insert. Nie muszę chyba mówić, że jest to irytujące?

Nie rozumiem dlaczego nie korzystasz ze swojego schematu - to klient jest na pierwszym miejscu i jest najważniejszy, to klient wybiera z kim współpracuje i na jakich zasadach... Jeśli opiekun nie wywiązuje się z zawartej umowy/ustaleń to nie stoi nic na przeszkodzie, aby porozmawiać o tym z producentem, trzeba tylko zastanowić się gdzie tak na prawdę leży prawda, rzeczywiście po stronie partnera czy może jednak co najmniej po środku.

Insert ma oczywiście forum dla parterów - niestety nie dla klientów docelowych.

Skąd zdziwienie, w jakiej innej branży użytkownik końcowy ma możliwość kontaktu bezpośrednio z producentem i uzyskania pomocy jak autoryzowany serwisant ?

Insert do navireo wypuszcza raz po raz coś do sfery, niestety przykładów ani widu ani słychu, a  ile można się prosić? Do subiekta uzupełniają pomoc i z tego podpatruję implementację nowych rozwiązań, ale wiadomo, że Navireo to zupełnie inna bajka.

Sposób dystrybucji programu, w tym dostęp do informacji technicznych był dobrze znany przed wyborem programu oraz co ważniejsze w tym przypadku jego dostawcy więc skąd jakieś pretensje i zdziwienie ? Wystarczyło uzgodnić warunku współpracy, ja i na pewno wielu innych partnerów nie mają nic przeciwko, aby dział IT w firmie obsługiwał Navireo i udzielać oczekiwanego wsparcia.