Forum Użytkownikow Subiekt GT
Inne => Inne => Wątek zaczęty przez: pabletti w Kwiecień 22, 2015, 10:31:09
-
może niektórym by się przydało dopytać się w nim
-
Pytania odnośnie Navireo zadajemy raczej na forum dla partnerów Insert...
-
O co chciałbyś spytać i dlaczego na tym czy innym forum, a nie partnera czy bezpośrednio producenta ?
-
Również uważam że powinno powstać forum navireo,
niekiedy są sprawy które nasi wdrożeniowcy lub producent olewają a inni użytkownicy lub wdrożeniowcy mają gotową odpowiedź ;)
-
Nie rozumiem, po co współpracować z kimś kto was "olewa" ? Nie tędy droga... Chętnie usłyszałbym też zarzuty wobec producenta, może być na PW.
-
oczywiście, że olewają ile mogą, przecież to ich kasa, którą mogli zarobić i po części ich rozumiem. Komunikacja jest taka zazwyczaj: pionek czyli ja -> opiekun -> insert. Nie muszę chyba mówić, że jest to irytujące? Insert ma oczywiście forum dla parterów - niestety nie dla klientów docelowych. Insert do navireo wypuszcza raz po raz coś do sfery, niestety przykładów ani widu ani słychu, a ile można się prosić? Do subiekta uzupełniają pomoc i z tego podpatruję implementację nowych rozwiązań, ale wiadomo, że Navireo to zupełnie inna bajka.
-
oczywiście, że olewają ile mogą, przecież to ich kasa, którą mogli zarobić i po części ich rozumiem.
Powtórzę raz jeszcze:
Nie rozumiem, po co współpracować z kimś kto was "olewa" ? Nie tędy droga...
--
Komunikacja jest taka zazwyczaj: pionek czyli ja -> opiekun -> insert. Nie muszę chyba mówić, że jest to irytujące?
Nie rozumiem dlaczego nie korzystasz ze swojego schematu - to klient jest na pierwszym miejscu i jest najważniejszy, to klient wybiera z kim współpracuje i na jakich zasadach... Jeśli opiekun nie wywiązuje się z zawartej umowy/ustaleń to nie stoi nic na przeszkodzie, aby porozmawiać o tym z producentem, trzeba tylko zastanowić się gdzie tak na prawdę leży prawda, rzeczywiście po stronie partnera czy może jednak co najmniej po środku.
Insert ma oczywiście forum dla parterów - niestety nie dla klientów docelowych.
Skąd zdziwienie, w jakiej innej branży użytkownik końcowy ma możliwość kontaktu bezpośrednio z producentem i uzyskania pomocy jak autoryzowany serwisant ?
Insert do navireo wypuszcza raz po raz coś do sfery, niestety przykładów ani widu ani słychu, a ile można się prosić? Do subiekta uzupełniają pomoc i z tego podpatruję implementację nowych rozwiązań, ale wiadomo, że Navireo to zupełnie inna bajka.
Sposób dystrybucji programu, w tym dostęp do informacji technicznych był dobrze znany przed wyborem programu oraz co ważniejsze w tym przypadku jego dostawcy więc skąd jakieś pretensje i zdziwienie ? Wystarczyło uzgodnić warunku współpracy, ja i na pewno wielu innych partnerów nie mają nic przeciwko, aby dział IT w firmie obsługiwał Navireo i udzielać oczekiwanego wsparcia.