Autor Wątek: Korekta zakupu  (Przeczytany 11885 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bargo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Korekta zakupu
« dnia: Sierpień 23, 2017, 11:19:07 »
Witam,
proszę o pomoc w rozwiązaniu takiego problemy - przy korekcie faktury zakupu wartość brutto korygowanego towaru jest inna niż wartość do zwrotu. FA zakupu jak i korekta są wystawiane wg. cen netto i jak widać koryguję całą ilość zakupionego towaru. Oczywiście oryginalna korekta od dostawcy jest na kwotę zgodną z wartością brutto.

Przepraszam, nie ten dział - proszę o przeniesienie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2017, 11:24:46 wysłana przez bargo »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Korekta zakupu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 23, 2017, 11:30:47 »
Wystaw fakturę bez korygowanej pozycji, odejmij jej wartość o pierwotnej faktury i zobacz jaką kwotę uzyskasz...
Daniel, Białystok.

Offline bargo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Korekta zakupu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 23, 2017, 11:52:54 »
Niby wszystko jest OK - jednak oryginał od dostawcy jest na kwotę wyższą o 1 grosza, a dokument jest wystawiony w programie "innego wiodącego producenta", a ja mam niezgodność w dokumentach. Można to jakoś obejść?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Korekta zakupu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 23, 2017, 11:57:31 »
Tak samo jak w przypadku faktur zakupu, zajrzyj na opcje na zakładce "VAT", wyłącz automatyczne przeliczanie dokumentu i wprowadź wartości ręcznie.
Daniel, Białystok.

Offline bargo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Korekta zakupu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 23, 2017, 12:01:19 »
Dzięki, takiej opcji jeszcze nie przerabiałem.

Pozdrawiam

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Korekta zakupu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 23, 2017, 12:01:19 »