Autor Wątek: Odp: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem  (Przeczytany 3008 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline tkrolik

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 97
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.55hf1
Odp: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem
« dnia: Wrzesień 22, 2017, 21:17:20 »
Miałem podobne przypadki
w pierwszym pomogła wymiana kabla USB
w drugim miałem ustawioną za szybką prędkość transmisji - po ustawieniu bodajże na 9600 nagle drukarka zaczęła prawidłowo funkcjonować

kiedyś natknąłęm się też na informację (ale chyba tyczyło się to fiskalizacji zdalnej i drukarek podłączanych przez USB) aby w ustawieniach zaawansowanych planu zasilania, wyłączyć usypianie portów USB w celu oszczędzania energii

pozdrawiam
Tomek

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem
« dnia: Wrzesień 22, 2017, 21:17:20 »