Forum Użytkownikow Subiekt GT
Inne => Off Topic => Wątek zaczęty przez: deb_z w Grudzień 10, 2015, 08:58:36
-
Nie wiem jak u was (biuro rachunkowe), ale u mnie ilość użytkowanego papieru, tonerów, przyborów do bindowania, laminowania itd jest naprawdę duża. Próbowaliśmy to zmniejszyć poprzez elektroniczny obieg dokumentów, ale na niewiele się to zdało. U was jest podobnie ? Najgorsze jest to, że prawo cały czas jest produkowane i ilość obowiązków rośnie lawinowo.
-
No często warto poprosić o rabat przy większej ilości i raz kupić większą ilość :)
-
Prosić o rabat, przy dużych zakupach no i przecież, zawsze można brać na fakturę te materiały, więc w sumie nie tak źle.. :)
-
Prosić o rabat, przy dużych zakupach no i przecież, zawsze można brać na fakturę te materiały, więc w sumie nie tak źle.. :)
A czy branie na fakturę powoduje, że ich koszt jest mniejszy?
-
Prosić o rabat, przy dużych zakupach no i przecież, zawsze można brać na fakturę te materiały, więc w sumie nie tak źle.. :)
A czy branie na fakturę powoduje, że ich koszt jest mniejszy?
Tez nie kumam czemu ludzie mysla ze jak cos mozna "na fakturę" to się opłaca. Niby dlaczego? Przeciez za to trzeba zapłacić.
-
Prosić o rabat, przy dużych zakupach no i przecież, zawsze można brać na fakturę te materiały, więc w sumie nie tak źle.. :)
A czy branie na fakturę powoduje, że ich koszt jest mniejszy?
Tez nie kumam czemu ludzie mysla ze jak cos mozna "na fakturę" to się opłaca. Niby dlaczego? Przeciez za to trzeba zapłacić.
Branie na fakturę powoduje, że dany wydatek można ująć w kosztach czyli w sumie obniżyć podatki. Branie bez faktury, to wyjęcie tych wydatków z kosztów czyli wyższe podatki.
-
Prosić o rabat, przy dużych zakupach
Dokładnie, przy większych zakupach zawsze trzeba negocjować rabaty.