Forum Użytkownikow Subiekt GT

NEXO => Rachmistrz NEXO => Wątek zaczęty przez: Monika80 w Luty 22, 2017, 19:07:54

Tytuł: Problem z JPK
Wiadomość wysłana przez: Monika80 w Luty 22, 2017, 19:07:54
Witam,
wygenerowałam JPK za styczeń, niestety mam problem z fakturami sprzedażowymi, w których data wystawienia jest tożsama z datą sprzedaży(zakończenia dostawy), przy tych fakturach w rubryce JPK dotyczącej daty sprzedaży(zakończenia dostawy) jest puste pole.
Rachmistrza zaktualizowałam do najnowszej wersji. Czy ktoś z Was też tak ma, czy u mnie jest jakiś błąd?
Tytuł: Odp: Problem z JPK
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 22, 2017, 19:25:56
Na jakiej podstawie uważasz, że jest to błąd ?
Tytuł: Odp: Problem z JPK
Wiadomość wysłana przez: Monika80 w Luty 23, 2017, 15:14:03
Rozmawiałam z księgową, która pracuje na innym programie księgowym, u niej przy tego typu fakturach do JPK wskakują wszędzie daty, nie ma pustych pól.
Tytuł: Odp: Problem z JPK
Wiadomość wysłana przez: candy w Luty 23, 2017, 15:24:19
Rozmawiałam z księgową, która pracuje na innym programie księgowym, u niej przy tego typu fakturach do JPK wskakują wszędzie daty, nie ma pustych pól.
Jasne! Skoro inny program wypełnia to na pewno robi to poprawnie.

No to poniżej, nieistotny w konfrontacji ze zdaniem księgowej, fragment ze strony Ministerstwa Finansów, dotyczący tego pola
Cytuj
Data sprzedaży, o ile jest określona i różni się od daty wystawienia faktury. W przeciwnym przypadku - pole puste

Żródło: http://www.mf.gov.pl/documents/764034/5134536/Schemat_JPK_VAT%281%29_v1-0.pdf