Autor Wątek: Problem z JPK  (Przeczytany 8711 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Monika80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47
Problem z JPK
« dnia: Luty 22, 2017, 19:07:54 »
Witam,
wygenerowałam JPK za styczeń, niestety mam problem z fakturami sprzedażowymi, w których data wystawienia jest tożsama z datą sprzedaży(zakończenia dostawy), przy tych fakturach w rubryce JPK dotyczącej daty sprzedaży(zakończenia dostawy) jest puste pole.
Rachmistrza zaktualizowałam do najnowszej wersji. Czy ktoś z Was też tak ma, czy u mnie jest jakiś błąd?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z JPK
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2017, 19:25:56 »
Na jakiej podstawie uważasz, że jest to błąd ?
Daniel, Białystok.

Offline Monika80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47
Odp: Problem z JPK
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2017, 15:14:03 »
Rozmawiałam z księgową, która pracuje na innym programie księgowym, u niej przy tego typu fakturach do JPK wskakują wszędzie daty, nie ma pustych pól.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4913
  • Reputacja +173/-11
Odp: Problem z JPK
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2017, 15:24:19 »
Rozmawiałam z księgową, która pracuje na innym programie księgowym, u niej przy tego typu fakturach do JPK wskakują wszędzie daty, nie ma pustych pól.
Jasne! Skoro inny program wypełnia to na pewno robi to poprawnie.

No to poniżej, nieistotny w konfrontacji ze zdaniem księgowej, fragment ze strony Ministerstwa Finansów, dotyczący tego pola
Cytuj
Data sprzedaży, o ile jest określona i różni się od daty wystawienia faktury. W przeciwnym przypadku - pole puste

Żródło: http://www.mf.gov.pl/documents/764034/5134536/Schemat_JPK_VAT%281%29_v1-0.pdf
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z JPK
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2017, 15:24:19 »