Witam,
Pierwszy raz robiłem aktualizację InsERT GT w biurze rachunkowym gdzie są 103 bazy klientów.
Sama aktualizacja zarówno na serwerze jak i na stacjach roboczych przebiegła bardzo sprawnie i bez problemów.
Otrzymałem kod aktywacyjny dla modułu RachmistrzGT, więc wszystko opłacone.
Natknąłem się jednak na problem po aktualizacji InsERTu, a mianowicie aktualizacja tylu podmiotów. Na piechotę to bardzo dużo czasu, bo jedna firma aktualizuje się z wersji 1.48 SP1 do 1.50HF3 kilka minut. Mam więc nadzieję, że jest jakiś na to sposób masowy?
Odpaliłem Program Serwisowy na serwerze i widzę w menu BIURO RACHUNKOWE gdzie są 3 pozycje:
- zbiorcze wprowadzanie / zmiana danych
- zbiorcza rejestracja licencji
- zbiorcza aktywacja ulepszeń
Jako, że nigdy z tego nie korzystałem to nie chciałbym czegoś "zepsuć". Bardzo oroszę więc o podpowiedź co i jak należy zrobić, aby nie aktualizować tego na piechotę. Z góry dziękuję za pomoc.
P.S. Dodam, że ręcznie zrobiłem aktualizację jedynie 3 podmiotów ze 103
