Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: crn w Lipiec 19, 2017, 17:48:34
-
Witajcie,
w jaki sposób można wyeksportować dane z Rachmistrza (z biura księgowego) do Rachmistrza u nas w firmie?
-
tylko przez JPK ale to proteza, ogolnie tylko platne rozwiazanie zewnetrzne
-
Czyli jak rozumiem eksport JPK z księgowości. A co dalej z tym zrobić? Pojawią się dokumenty zakupu lub sprzedaży w instancji Rachmistrza gdzie plik importujemy?
-
w jpk
-
w jaki sposób można wyeksportować dane z Rachmistrza (z biura księgowego) do Rachmistrza u nas w firmie?
Jeśli chcecie przejąć księgowość z biura to po prostu trzeba kupić Rachmistrza, zmienić licencję w bazie (*), zabrać archiwum z biura i odtworzyć u siebie.
Skleić w jedną bazę Subiektem się w praktyce nie da.
Teoretycznie można wszystko, ale sensu to nie ma żadnego, lepiej dociągnąć na tej bazie do końca roku a od nowego roku uruchomić Rachmistrza na bazie z Subiektem.
(*) - to zrobi Wam znający się na rzeczy serwisant.
-
Ok, to może rozwinę skąd to zapytanie.
Wprowadzamy sobie w Subiekcie dokumenty sprzedaży i zakupu. Te się da bez problemu zaciągnąć do Rachmistrza. Jest jednak spora ilość dokumentów kosztowych, których nie mamy w subiekcie. Wprowadza je jednak księgowa i żeby nie robić tego jeszcze raz ponownie w firmie chciałem w jakiś sposób wydobyć je (wydobywać co miesiąc) od księgowej, która to już wprowadziła.
-
Ok, to może rozwinę skąd to zapytanie.
Wprowadzamy sobie w Subiekcie dokumenty sprzedaży i zakupu. Te się da bez problemu zaciągnąć do Rachmistrza. Jest jednak spora ilość dokumentów kosztowych, których nie mamy w subiekcie. Wprowadza je jednak księgowa i żeby nie robić tego jeszcze raz ponownie w firmie chciałem w jakiś sposób wydobyć je (wydobywać co miesiąc) od księgowej, która to już wprowadziła.
I to jest często stosowane "ułatwienie", które w najmniej oczekiwanych momentach potrafi się mścić.
Uwwżam, że do Subiekta powinno się wprowadzać wszytkie faktury. Chociażby ze względu na rozrachunki.
-
Jest jednak spora ilość dokumentów kosztowych, których nie mamy w subiekcie. Wprowadza je jednak księgowa i żeby nie robić tego jeszcze raz ponownie w firmie chciałem w jakiś sposób wydobyć je (wydobywać co miesiąc) od księgowej, która to już wprowadziła.
Jeśli o to chodzi to nie kombinuj tylko zrób tak jak napisał Aldo.