Autor Wątek: import JPK sprzedaży do rachmistrza z ifirma  (Przeczytany 5977 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4878
  • Reputacja +172/-11
Odp: import JPK sprzedaży do rachmistrza z ifirma
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 21, 2018, 11:57:07 »
Analiza tego pliku wyjaśniła by wszystko.
pliki wysłane do obu pomocy technicznych, na forum z przyczyn oczywistych wstawić nie mogę. Dane JPK VATw Exelu wyglądają ok, wszystko się zgadza, pozycje, nipy, kwoty, VAT też jest w tabelce...
Jak patrzysz na tory kolejowe to wygląda że szyny się schodzą  ;)
Rzecz jest w szczegółach.
Jeśli kupiłeś programy w porządnej firmie to powinna wyjaśnić gdzie jest problem, a jeśli na Allegro no to... masz tanio.
nie bardzo rozumiem co ma do tego jakiś portal aukcyjny? ifirma to serwis internetowy online, a Rachmistrz jest od Inserta z Wrocławia.[/quote]
Wydawało mi się że napisałem łatwe do zrozumienia zdanie, ale się pomyliłem.

Przepraszam, spróbuję się poprawić.

Zacznijmy od pierwszej części zdania, czyli: "Jeśli kupiłeś programy w porządnej firmie to powinna wyjaśnić gdzie jest problem"
W tej części chodzi o to że porządny dostawca oprogramowania sprawdziłby to sam, albo w porozumieniu z autorami, wyjaśnił na czym polega problem i (gdyby była taka potrzeba) przekazał odpowiednią techniczną informację tej firmie, w której programie jest błąd.

Taka opieka ma oczywiście swoją cenę i tu dochodzimy do drugiej części zdania, to znaczy "a jeśli na Allegro no to... masz tanio"
Oczywiście Allegro jest w tym miejscu przykładowe, ale chodzi o to że kupując tam gdzie najtaniej rezygnujesz ze wsparcia i teraz masz tanio kupione oprogramowanie, które nie działa i nikogo, kto chciałby się tym zająć.

Mam nadzieję że tym razem udało mi się przekazać to w sposób bardziej zrozumiały.

Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: import JPK sprzedaży do rachmistrza z ifirma
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 21, 2018, 12:22:48 »
Odnoszą się do wpisu @candy dodam, ze Insert opracował konweret wg założeń MF i w większości przypadków działa.
Jeśli nie działa i dostał plik, to może dojść do wniosku, zę jest błąd w jego konwerterze i wtedy poprawi.
Ale róznie dobrze moze stwierdzić, że błąd jest w pliku wygenrowanym przez inny program i wtedy nie ruszy nawet palcem w bucie, zeby to poprawić.
Wtedy pozostaje Ci kontakt z ifirmą, która jest w internecie online, czyli trochę taka firma widmo - dziś jest, a jutro moze być różnie.
Ale ma tanio.

Offline ingo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz
Odp: import JPK sprzedaży do rachmistrza z ifirma
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 23, 2018, 09:45:34 »
Przyszła odpowiedź od Inserta, plik JPK VAT wysłany przez ze mnie, do nich, zaczytał się u nich poprawnie.
Sprawdzałam też bezpośrednio w aplikacji Ministerstwa Finansów, tu oba pliki i JPK FA z ifirmy i JPK VAT konwertowany programem Inserta działają poprawnie.

Pytanie co może być 'skopane' w ustawieniach Rachmistrza?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: import JPK sprzedaży do rachmistrza z ifirma
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 23, 2018, 09:45:34 »