Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: euzebiusz44 w Luty 01, 2018, 13:37:04
-
Witam serdecznie. Mam następujący problem. Dostałem dzisiaj od klienta na maila - dwa pliki JPK (klient ma 2 punkty sprzedaży) - zaimportowałem je sobie do rejestru sprzedaży, wszystko grało, potem skasowałem pozycje sprzedaży, i ponownie zaimportowałem. Pojawił się problem - gdy chcę wydrukować rejestr sprzedaży na wydrukach pokazuje mi się pusta tabela - bez żadnych pozycji. Co ciekawe - jak zrobię - operacje na liście - drukuj listę - listę mi drukuje (są poszczególne pozycje sprzedaży) - problem jest tylko z rejestrem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam :)
-
Sorki za zamieszanie. Problem rozwiązany - jeden z plików JPK - miał źle podany okres - był styczeń ale 2017. UUUFFF. Kurcze co to JPK człowieka postresuje. Pozdrawiam :)