Pracowałem na programie rachmistrz GT w biurze rachunkowym AAA, miałem 30 podmiotów.
Biuro AAA zakończyło działalność, założyłem swoje biuro BBB, zakupiłem Insert GT rachmistrz, zainstalowałem, i przeniosłem podmioty (archiwizuj/dearchiwizuj) na mój komputer.
Pomoc/zarządzaj licencjami/licencja podmiotu widzę licencję poprzedniego biura rach które nie istnieje, nie wiem jak wpisać w program swoją licencję do której posiadam nr licencjyjny i rejestracyjny.
Ktoś mi może wytłumaczyć jak działają licencje w insercie ?
Do tej pory mi się wydawało że licencja jest na program i ilość stanowisk, a nie na podmioty, podmiotów mogę mieć dużo, dodawać/usuwać, więc nie rozumiem czemu licencja inserta kojarzona jest z podmiotem (czyli klientem którego obsługuję) a nie z programem (czy komputerem stanowiskiem) ?