Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: Jędrol w Sierpień 23, 2017, 22:09:14
-
witam
mam problem z amortyzacją, a konkretnie z wejściem w Operacje na środkach trwałych. Przez jakiś czas kręci się kółko postępu, ale nie skutkuje to wejściem w Operacje... U tego klienta mam bardzo dużo ŚT. Zanim nastąpiła ta "blokada" naliczanie amortyzacji trwało bardzo długo i trzeba było pilnować aby komputer nie wygasił ekranu, bo po takiej operacji program się zwieszał i trzeba było go zamknąć na twardo. Może ktoś pomoże jak odzyskać dostęp do operacji i zasugeruje co można zrobić aby nie było problemu z naliczaniem amortyzacji?
Pozdrawiam
Andrzej
-
Przez jaki czas kręci Ci się to kółko ? Co się dzieje, gdy przestanie się kręcić - może pojawia się jakiś dymek z komunikatem ?
-
witam
mam problem z amortyzacją, a konkretnie z wejściem w Operacje na środkach trwałych. Przez jakiś czas kręci się kółko postępu, ale nie skutkuje to wejściem w Operacje... U tego klienta mam bardzo dużo ŚT. Zanim nastąpiła ta "blokada" naliczanie amortyzacji trwało bardzo długo i trzeba było pilnować aby komputer nie wygasił ekranu, bo po takiej operacji program się zwieszał i trzeba było go zamknąć na twardo. Może ktoś pomoże jak odzyskać dostęp do operacji i zasugeruje co można zrobić aby nie było problemu z naliczaniem amortyzacji?
Pozdrawiam
Andrzej
Wywołaj Pomoc w Rachmistrzu (F1), w zakładce Wyszukaj w polu wyszukiwania wpisz Timeout i wybierz temat Problemy techniczne. Zastosuj się do wskazówek tam opisanych. Jeśli nie wiesz jak to zrobić poproś o pomoc kogoś, kto się (naprawdę) na tym zna.
Młody syn sąsiada znający się na komputerach raczej odpada.
-
Jeśli to rzeczywiście timeout i nie będziecie zainteresowani przyspieszeniem pracy programu to można skorzystać z darmowego dodatku: Google->Ustalanie czasu oczekiwania na odpowiedź z serwera dla InsERT GT.
-
Przez jaki czas kręci Ci się to kółko ? Co się dzieje, gdy przestanie się kręcić - może pojawia się jakiś dymek z komunikatem ?
kręci się niecałą minutę i nie ma po tym żadnej reakcji. Nie pojawia się dymek z informacjami, po prostu zostaje w tej lokalizacji w jakiej był po kliknięciu w Operacje...
-
witam
procedura z pomcy dot. Timeout faktycznie jest dla dobrego informatyka. Po konsultacji z Pomocą Techniczna Insertu udało sie problem rozwiązać w inny sposób. Rozwiązanie jest na stronach Insertu, ale trzeba wiedzieć czego szukać... Cała prcedura opisana jest tu:
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1011,po-kliknieciu-na-modul-np-rozrachunki-program-nie-reaguje-lub-nie-da-sie-uruchomic-zestawienia-jak-rozwiazac-ten-problem.html
Pozdrawiam
Andrzej
-
procedura z pomcy dot. Timeout faktycznie jest dla dobrego informatyka.
Bo nie przeczytałeś tego co napisałem, gdybyś przeczytał to procedura sprowadziłaby się do "kliknięcia jednego przycisku"...
Po konsultacji z Pomocą Techniczna Insertu udało sie problem rozwiązać w inny sposób. Rozwiązanie jest na stronach Insertu, ale trzeba wiedzieć czego szukać... Cała prcedura opisana jest tu:
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1011,po-kliknieciu-na-modul-np-rozrachunki-program-nie-reaguje-lub-nie-da-sie-uruchomic-zestawienia-jak-rozwiazac-ten-problem.html
Nie polecam z powodu opisanego w podanym linku:
WAŻNE !!! Powyższe zestawienie spowoduje przywrócenie ustawień fabrycznych list dla wszystkich użytkowników.
Aby usunąć ustawienia jednej, wybranej listy i/lub filtrów, jednego wybranego użytkownika polecam moje darmowe rozwiązanie o nazwie "Naprawa uszkodzonych modułów dla InsERT GT", które znajduję się tuż obok polecanego wcześniej.