Autor Wątek: Problem z połączeniem Klienta Rachmistrz GT do serwera.  (Przeczytany 1551 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Falco

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT 1.47 SP1
Problem z połączeniem Klienta Rachmistrz GT do serwera.
« dnia: Marzec 06, 2017, 17:42:52 »
Witam, otóż od dłuższego czasu borykam sie z problemem połączenia wersji Klient Rachmistrz GT z serwerem. Dotyczy to również RewizoraGT . Problem polega na tym że regularnie komputer z wersja kliencka rachmistrz GT nie może połączyć się z serwerem. Problem ten występuje już od roku, a mianowicie program może działać przez kilka dni normalnie, natomiast w pewnym momencie, bez szczególnych przyczyn traci połaczenie i nie może się połączyć z serwerem. Od trzech dni ciągle jest problem. Wersja programu to 1.47 SP1. Nie mam pojecia co może decydować to takiej niestabilności.

Offline Groosheck

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 402
  • Reputacja +11/-0
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z połączeniem Klienta Rachmistrz GT do serwera.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2017, 18:18:56 »
Szkoda że podałeś tak mało szczegółów. Sieć masz na WiFi czy po kablu, jakie systemy operacyjne na serwerze i końcówkach. Sprawdzanie zaczął bym od sieci a szczególnie karty na serwerze i switcha. Ewentualnie wykluczyć trzeba dodatkowe oprogramowanie na serwerze / końcówkach. Czy nic nie blokuje połączenia / portów.

Offline Falco

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT 1.47 SP1
Odp: Problem z połączeniem Klienta Rachmistrz GT do serwera.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 06, 2017, 18:21:18 »
Na obydwu komputerach (końcówka i serwer) jest Windows 7, siec jest na WiFi. Próbowalem z zaporą i wyłączaniem antywirusów ale to nic nie pomaga.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z połączeniem Klienta Rachmistrz GT do serwera.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2017, 19:42:01 »
Jest szansa na jakiś techniczny opis problemu - jaka jest konfiguracja komputerów, konfiguracja serwera SQL, konfiguracja sieci, sposób podawani adresu serwera SQL ? Jeśli nie to skorzystaj w końcu z pomocy dobrego serwisanta i problem powinien wyjaśnić się w ciągu kilkunastu minut. Z sieci WiFi polecam zrezygnować poza niestabilnością jest również dużo wolniejsza niż kabel.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z połączeniem Klienta Rachmistrz GT do serwera.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2017, 19:42:01 »