Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: euzebiusz44 w Kwiecień 23, 2019, 09:08:44

Tytuł: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
Wiadomość wysłana przez: euzebiusz44 w Kwiecień 23, 2019, 09:08:44
Witajcie Kochani. Mam problem z pobraniem UPO do JPK za m-c marzec 2019 ( w kilku podmiotach), UPO do VAT pobiera bez problemu, przy próbie pobrania UPO do JPK pokazuje się komunikat 120 - Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu. Pliki JPK wysyłałem 19.04.2019 i do dzisiaj (23.04.2019) nie mam potwierdzenia UPO. Masakra jakaś - może coś wiecie, może jakieś prace "remontowe" na serwerach Ministerstwa Finansów. Pomocy !!!. Za odpowiedzi z góry dziękuję. :)
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
Wiadomość wysłana przez: euzebiusz44 w Kwiecień 23, 2019, 14:15:58
Dodam jeszcze, że JPK-i wysyłałem za pomocą podpisu kwalifikowanego. Ktoś ? Coś ? :)
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
Wiadomość wysłana przez: Chris w Kwiecień 23, 2019, 15:31:47
A coś więcej się pokazuje jak sprawdzasz w ten sposób:
Cytuj
W każdej chwili samodzielnie można sprawdzić na jakim statusie jest aktualnie wysyłany plik JPK na serwerze Ministerstwa. W tym celu należy pobrać plik do odbioru UPO JPK ze strony http://www.mf.gov.pl/documents/764034/5134536/UPO_JPK.PDF, wkleić do niego numer referencyjny wysłanego dokumentu i sprawdzić status wysyłki.
?
Tytuł: Odp: Problem z pobraniem UPO do JPK od czterech dni komunikat 120 :( HELP !!!
Wiadomość wysłana przez: WiesiekM w Kwiecień 24, 2019, 07:58:41
Ministerialne serwery chyba też świętowały. "Już" działają.