Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: biuromatryc w Kwiecień 26, 2016, 09:56:35
-
Witam,
Od kilku podczas proby wysylki elektronicznej Rachmnistrz wyrzuca blad:
Wystąpił błąd krytyczny. Program zostanie zamknięty. Czy uruchomić program ponownie?
Wrzucilem dzis rano nowa wersje 1.43 SP1 - niestety problem wystepuje dalej.
Nie wyświetla sie zaden konkretny kod bledu ;/
Przyklad:
Otwieram rachmistrza, zaznaczam deklaracje vat-7 prawym klawiszem, nastepnie wysylke elektroniczna, nastepnie generuj i wyslij - i tam tym koniec, wyswietla sie okienko bledu rachmistrza zeby wyslac sugiestie do obslugi technicznej (nic to nie daje :D) i nastepnie blad krytyczny, program zostanie zamkniety).
Czy ktos spotkal sie juz z takim problemem ?
Z kwestii technicznych: Abonament aktualny, klucz certuma w pelni sprawny (choc program nawet o niego nie pyta, tylko wyrzuca blad).
-
Sprawdź na innym komputerze lub innym użytkowniku Windows.
-
Jest to znany błąd Windows i polega na uszkodzeniu plików certyfikatu użytkownika. Dlatego też na innym użytkowniku Windows powinno to działać poprawnie.
Jest procedura naprawcza i dobry serwisant naprawi to bez problemu.
-
Caly problem polega na tym ze nie moge miec tego odpalonego na nowym uzytkowniku z uwagi na inne aplikacje.
Na innych komputerach w biurze problem nie wystepuje.
Aldo - moglbys rozwinac kwestie - procedury naprawczej ?
Albo moze jakis"dobry serwisant" moglby pomoc :D
-
Caly problem polega na tym ze nie moge miec tego odpalonego na nowym uzytkowniku z uwagi na inne aplikacje.
Na innych komputerach w biurze problem nie wystepuje.
Aldo - moglbys rozwinac kwestie - procedury naprawczej ?
Albo moze jakis"dobry serwisant" moglby pomoc :D
Możesz sprawdzić tylko sam problem wysyłki. Jeśli pójdzie, to znaczy, że trop był dobry.