Autor Wątek: Problem z importem JPK  (Przeczytany 3726 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kjs

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 50
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.36
Problem z importem JPK
« dnia: Marzec 05, 2018, 08:14:22 »
Witam,

Spotkałem się z dziwnym błędem przy próbie importu pliku .xml do Rachmistrza (1.51 HF2)

Przy próbie importu pliku (zarówno z zakładki Ewidencja VAT Sprzedaży / Operacje / Import z pliku JPK_VAT) jak i modułu e-Sprawozdawczość JPK_VAT otrzymuje komunikat:

"Błąd weryfikacji - Nie udało się zainicjować modułu przetwarzającego dane w formacie .xml".

Dziwny to błąd, bo w innych podmiotach import przebiegał pomyślnie.

Zaglądnąłem na szybko notatnikiem w plik .xml i na pierwszy rzut oka plik wygenerowany przez program sprzedażowy wydaje się być ok? Oto fragment nagłówka:
<?xml version="1.0"?>
<JPK
xmlns:etd="http://crd.gov.pl/xml/schematy/dziedzinowe/mf/2016/01/25/eD/Defin
icjeTypy/"
xmlns="http://jpk.mf.gov.pl/wzor/2017/11/13/1113/"><Naglowek><KodFormularza
kodSystemowy="JPK_VAT (3)"
wersjaSchemy="1-1">JPK_VAT</KodFormularza><WariantFormularza>3</WariantFormu
larza>

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem z importem JPK
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2018, 08:18:26 »
ale innych podmiotach dokladnie ten plik przeszedl poprawnie?

Offline kjs

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 50
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.36
Odp: Problem z importem JPK
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 05, 2018, 10:08:00 »
Nie sprecyzowałem, przepraszam.

Miałem na myśli fakt, że w innych podmiotach import JPK przebiega pomyślnie (korzystając z innego pliku JPK.).  Ten plik, w innym podmiocie również nie działa - ten sam komunikat.

Czyżby jakiś błąd przy eksporcie z systemu sprzedażowego?

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem z importem JPK
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2018, 11:20:12 »
 Brawo, dokładna diagnoza

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z importem JPK
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2018, 11:20:12 »