Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: rachmid w Lipiec 10, 2018, 18:09:17

Tytuł: Sprawdzanie statusu VAT
Wiadomość wysłana przez: rachmid w Lipiec 10, 2018, 18:09:17
Witam

po ostatniej aktualizacji mam problem. Na jednym z komputerów przy próbie zbiorczego sprawdzenia kontrahentów (w rejestrach vat) występuje błąd połączenia. Przy pojedynczym sprawdzaniu nie ma problemu.

Na drugim komputerze wszystko działa jak należy..

Czy ktoś miał taki problem? Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny
Tytuł: Odp: Sprawdzanie statusu VAT
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Lipiec 10, 2018, 20:24:03
Witam

po ostatniej aktualizacji mam problem. Na jednym z komputerów przy próbie zbiorczego sprawdzenia kontrahentów (w rejestrach vat) występuje błąd połączenia. Przy pojedynczym sprawdzaniu nie ma problemu.

Na drugim komputerze wszystko działa jak należy..

Czy ktoś miał taki problem? Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny
2. Nie ma w programie Rejestrów VAT, są ewidencje VAT. Więc nie możesz tego robić w Rejestrach.
Po drugie - sprawdzanie zbiorcze, szczególnie w godzina pracy 8-16 jest problematyczne, bo serwery MF nie wyrabiają.
Wtedy może wystąpić Timeout, a to można ustawić. Pod F1 hasło Timeout.
Tytuł: Odp: Sprawdzanie statusu VAT
Wiadomość wysłana przez: rachmid w Lipiec 11, 2018, 07:55:48
Problem w tym, że nawet jak zaznaczam tylko dwie pozycje do sprawdzenia zbiorczego to wyskakuje błąd połączenia, z kolei na drugim komputerze bez problemu po 40-50 pozycji a czasem i więcej.

Zobaczę czy zmiana timeout coś zmieni ale wydaje mi się, że problem leży gdzieś indziej
Tytuł: Odp: Sprawdzanie statusu VAT
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Lipiec 11, 2018, 09:27:38
Problem w tym, że nawet jak zaznaczam tylko dwie pozycje do sprawdzenia zbiorczego to wyskakuje błąd połączenia, z kolei na drugim komputerze bez problemu po 40-50 pozycji a czasem i więcej.

Zobaczę czy zmiana timeout coś zmieni ale wydaje mi się, że problem leży gdzieś indziej
Jeśli już przy swóch podmiotach jest problem, to lezy gdzie indziej.
Tytuł: Odp: Sprawdzanie statusu VAT
Wiadomość wysłana przez: Mar-Tax w Sierpień 21, 2018, 10:15:27
Witam, czy udało się rozwiązać problem?
U mnie drugi miesiąc to samo.
Sprawdzanie pojedynczego kontrahenta działa bez problemu, ale już przy próbie sprawdzenia zbiorczo co najmniej dwóch jest ten sam błąd.