Autor Wątek: Treść stopki  (Przeczytany 18132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ATX_124

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 20, 2016, 16:40:28 »
Natomiast czytając Twoje wypowiedzi czarno widzę Twoją pracę z CR. To tak jakby miając instrukcję jazdy samochodem, chciałbyś na tej podstawie naprawiać silnik.

Dopiero jutro będę miał dostęp do CR, poradzę sobie .... jak nie to poproszę Ciebie/innych  o pomoc  ;) .

ps. Zrzucałem ostatnio głowicę z 1.6, 90KM, 16V, zetec /wymiana uszczelki/- hehehe, jako amator i poszło :) .

Offline ATX_124

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 20, 2016, 18:17:50 »
Pierwsze koty za płoty. Nieskromnie powiem, że sama korekta dokumentu (tut. nieszczęsnej "stopki") okazała się bardzo prosta. Wyeksportowałem wzorzec dokumentu na
pulpit, otworzyłem go w CR, dokonałem usunięcia zapisu stopki i zapisałem.
Następnie zaimportowałem do wzorca wydruków, nadałem status "K" tj. domyślny dla tego komputera i po sprawie, chyba? .

Próbuje zrobić próbny wydruk KPiR niestety nie wychodzi, tj. w ogóle nie pojawia się okno drukarki w prawym dolnym rogu kompa. W oknie drukuj nie można
dokonać podglądu dokumentu :( . Zadzwoniła akurat znajoma sprawdzić jak postępy w pracy i poinformowała mnie, że problemy z drukowaniem miała wcześniej, czasami trzeba było resetować komputer, - teraz nie pomaga.

Usunąłem zatem skorygowany wzorzec i wróciłem do dziewiczych ustawień, tutaj też drukarka przy KPiR nie chce ruszyć. Parametry drukowania tj. rodzaj drukarki itd. są oki.
Wydaje mi się, że ten problem nie ma nic wspólnego z korektą CR, ale może się mylę. CR utworzył jeszcze plik tekstowy logger_asserts ale to chyba tylko zapis dokonanych zmian przez CR.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 20, 2016, 19:36:22 »
Czyli, nawiązując do Twojego wcześniejszego posta, rozkręciłeś głowicę, wymieniłeś usczelkę, poskręcałeś i jest ok. Tylko silnik nie chce palić. Pełen sukces.

Co znaczy ten fragment:
Cytuj
Wyeksportowałem wzorzec dokumentu na pulpit, otworzyłem go w CR, dokonałem usunięcia zapisu stopki i zapisałem.
.
Tylko tak bardziej szczegółowo, bo określenie "usunąłem stopkę" w kontekście organizacji wydruku w CR nic nie wnosi.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 20, 2016, 19:53:13 »
...

Próbuje zrobić próbny wydruk KPiR niestety nie wychodzi, tj. w ogóle nie pojawia się okno drukarki w prawym dolnym rogu kompa. W oknie drukuj nie można
dokonać podglądu dokumentu :( . Zadzwoniła akurat znajoma sprawdzić jak postępy w pracy i poinformowała mnie, że problemy z drukowaniem miała wcześniej, czasami trzeba było resetować komputer, - teraz nie pomaga.
...
Proszę opisać jak wygląda ekran, gdy się kliknie podgląd, czy pojawia się komunikat, czy puste pole. Proszę sprawdzić, czy podgląd działa dla innych wzorców wydruku.
Czy CR został zainstalowany na komputerze, na którym teraz nie ma podglądu?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2016, 19:59:41 wysłana przez birds22 »
Krzysztof, Radom

Offline ATX_124

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 20, 2016, 20:30:26 »
Aldo jak to nie pali silnik  ;) , 14 bar na każdym cylindrze !, przy okazji wymieniłem uszczelniacze popychaczy (rozrząd hydrauliczny), - taki ze mnie zuch, heheheh.
--
Odnośnie usunięcia stopki (już teraz wiem, że to nie stopka, napis na dole formularza) zaznaczylem kursorem, cały napis został jakby podświetlony (zaznaczony kontur)
+delete i zniknął, potem zapisałem.

Chris, no właśnie nie ma podglądu wydruku (pisałem wcześniej), niestety na żadnych wzorcach i to mnie tak intuicyjnie kieruje, ze ten problem był chyba wcześniej?.
Obecnie usunąłem zmieniony wzorzec i nic :( . CR jest zainstalowany na komputerze, gdzie nie ma podglądu.
Od czasu do czasu jak kliknę podgląd jest komunikat "przygotowanie wydruku " + żółty trójkąt ostrzegawczy, ale to  niestety nie znika nawet po 15 min.zaiłem,

Przed chwilą wyczaiłem, że mogę drukować zakładkę "kontrhenci", ale też bez podglądu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2016, 20:40:30 wysłana przez ATX_124 »

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 20, 2016, 20:57:53 »
To zobacz, czy pomoże odinstalowanie CR.
Krzysztof, Radom

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4913
  • Reputacja +173/-11
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 20, 2016, 22:56:13 »
Jak jest wersja CR? Dokładnie!
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 21, 2016, 00:18:22 »
Po zainstalowaniu CR potrafi podmieniać odwołanie do czcionek. Trzeba skopiować bibliotekę U2LInsCR.dll z folderu Insert GT do folderu Crystala.
Ścieżka do CR - R:\Program Files (x86)\Seagate Software\Crystal Reports\Patches\Crystal Reports 8.5 Service Pack 3\CR85SP3\Files\

Offline ATX_124

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 22, 2016, 10:50:50 »
Przepraszam, że nie odpowiadam, 2-gi leżę plackiem - korzonki   :( , nie mogę jechać do znajomej :( , jak tylko się pozbieram dam znać
co udało się zdziałać. Dziękuje  bardzo wszystkim za pomoc.
Odinstalowanie CR nie pomogło, więcej nie udało mi się już zrobić. Na przyszłość to chyba lepiej nie instalować CR na tym komputerze co GT?.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2016, 10:54:32 wysłana przez ATX_124 »

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4913
  • Reputacja +173/-11
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 22, 2016, 12:03:32 »
Mam GT i CR od... no, nie pamiętam od kiedy.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 22, 2016, 15:00:39 »
Na przyszłość to chyba lepiej nie instalować CR na tym komputerze co GT?.

Lepiej nie, aby wszystko działało trzeba podmieniać biblioteki.
Daniel, Białystok.

Offline ATX_124

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 23, 2016, 11:06:23 »
@Candy- tj. wersja 8.5 , nie SP1  :( .
@Dkozlowski- czyli jednak CR na innym komputerze! , tutaj miałem na tym samym, chociaż Candy twierdzi, że ma na jednym i żadnych problemów....

Ale się namieszało: leżę plackiem i koleżanka musiała skorzystać z pomocy serwisanta, bo nie może nic drukować. Od godz. 9 do 19 !!! facet próbował
wskrzesić drukowanie. Kilkakrotnie łączył się z pomocą techniczną ( jedno oczekiwanie ok. 1.5 godz.) , podmieniali jakieś pliki itd...., na koniec instalacja driverów do drukarki, bo stwiedził, że Rachmistrz jest ok. i dalej nic.
Ostateczny werdykt: - uszkodzenie biblotek???, -reinstalacja GT na nowo, po wcześniejszej archiwizacji. W poniedziałek cdn., ale serwistant odpuszcza  ;) , może podniosę się w 2 dni.
Jezeli chodzi o archiwizację przed ponowną instalacją Rachmistrza, czy trzeba zwrócić na coś szczególną uwagę?.

Na marginesie powiem, masakra z tym Insertem. Koleżanka ma kontakty z osobami pracującymi na Symfonii, Małej Księgowości itd. i nigdzie nie ma problemów z dedykacją stopki
czy jakimiś niewielkimi korektami formatów. Skromnie powiem, że marketing Insertu ( tak to trzeba nazwać) jest z minionej epoki. Księgowość to nie moje klocki  ;) , więc może się mylę?.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 23, 2016, 11:25:42 »
@Candy- tj. wersja 8.5 , nie SP1 :(.

Należy korzystać z najnowszej wersji 8.5 czyli 8.5 SP3.

@Dkozlowski- czyli jednak CR na innym komputerze! , tutaj miałem na tym samym, chociaż Candy twierdzi, że ma na jednym i żadnych problemów....

A co ja niby napisałem, też mam na jednym i działa, ale instalacja jest problematyczna, więc jeśli nie wiesz co zrobić to nie powinieneś tego robić bo widzisz jakie mogą być tego efekty. Jak napisałeś wcześniej zapewne sobie poradzisz, ale czy będzie warto ?

Ale się namieszało: leżę plackiem i koleżanka musiała skorzystać z pomocy serwisanta, bo nie może nic drukować. Od godz. 9 do 19 !!! facet próbował
wskrzesić drukowanie. Kilkakrotnie łączył się z pomocą techniczną ( jedno oczekiwanie ok. 1.5 godz.) , podmieniali jakieś pliki itd...., na koniec instalacja driverów do drukarki, bo stwiedził, że Rachmistrz jest ok. i dalej nic.
Ostateczny werdykt: - uszkodzenie biblotek???, -reinstalacja GT na nowo, po wcześniejszej archiwizacji. W poniedziałek cdn., ale serwistant odpuszcza  ;) , może podniosę się w 2 dni.

Niestety "papierek" to nie wszystko, z Twojego opisu wynika, że ten "serwisant" kompletnie nie wiedział co robi, a wy go jeszcze słuchacie...

Jezeli chodzi o archiwizację przed ponowną instalacją Rachmistrza, czy trzeba zwrócić na coś szczególną uwagę?.

Nie dotykaj serwera SQL - "piernik nie ma nic wspólnego z wiatrakiem".

Na marginesie powiem, masakra z tym Insertem. Koleżanka ma kontakty z osobami pracującymi na Symfonii, Małej Księgowości itd. i nigdzie nie ma problemów z dedykacją stopki
czy jakimiś niewielkimi korektami formatów. Skromnie powiem, że marketing Insertu ( tak to trzeba nazwać) jest z minionej epoki. Księgowość to nie moje klocki  ;) , więc może się mylę?.

Zanim zaczniesz takie stwierdzenia to zbierz więcej informacji... Zobacz dla ilu osób na forum stanowi to problem... Niech koleżanka spyta jak to wygląda w innych popularnych programach na rynku, na przykład Comarchu...
Daniel, Białystok.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4913
  • Reputacja +173/-11
Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 23, 2016, 11:51:03 »
Jezeli chodzi o archiwizację przed ponowną instalacją Rachmistrza, czy trzeba zwrócić na coś szczególną uwagę?.
Zarchiwizować zawsze warto, ale:
- tak jak napisał dkozlowski - nie tykaj serwera SQL (a to znaczy także, nie instaluj wersji serwerowej GT tylko kliencką, bo przecież serwer już masz)
- nie musisz niczego dearchiwizować, bo po odinstalowaniu Rachmistrza baza dalej jest na serwerze SQL i ma się tak samo dobrze jak przedtem. Wystarczy że się Rachmistrz połączy z serwerem i można pracować (o ile zainstalujesz tę samą wersję GT oczywiście).

Koleżanka ma kontakty z osobami pracującymi na Symfonii, Małej Księgowości itd. i nigdzie nie ma problemów z dedykacją stopki
Popytaj o problemy z którymi walczą użytkownicy tych programów, a których nie znają użytkownicy GT  ;)

PS
Jak widać należy radzić "Skorzystaj z pomocy serwisanta", tylko "Skorzystaj z pomocy serwisanta, który się zna na rzeczy"  ;)
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Treść stopki
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 23, 2016, 11:51:03 »