Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: millo1 w Luty 25, 2016, 09:53:13

Tytuł: Usuwanie deklaracji elektronicznej
Wiadomość wysłana przez: millo1 w Luty 25, 2016, 09:53:13
Wysłałem deklarację elektroniczną do US, jednak pojawił się komunika iż nie posiadam uprawnień podpisywania deklaracji. Okazało się iż deklarację wysłałem o 1 dzień wcześniej niż nabyłem upoważnienie UPL do podpisywania takiej deklaracji. W tej sytuacji chciałbym usunąć deklarację elektroniczną i wysłać ją jeszcze raz. Jak usunąć deklarację elektroniczną, która została wysłana ale nie przyjęta przez urząd?
Tytuł: Odp: Usuwanie deklaracji elektronicznej
Wiadomość wysłana przez: Chris w Luty 25, 2016, 10:33:32
Należy usunąć całą deklarację i wygenerować od nowa.
Tytuł: Odp: Usuwanie deklaracji elektronicznej
Wiadomość wysłana przez: millo1 w Luty 25, 2016, 12:12:21
Właśnie w tym problem jak usunąć?
Tytuł: Odp: Usuwanie deklaracji elektronicznej
Wiadomość wysłana przez: bojalekt w Luty 25, 2016, 12:26:12
Deklaracje - prawy myszy na deklaracji którą chcesz usunąć- wysyłka elektroniczna - zakładka deklaracja - usuń deklarację elektroniczną