Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rachmistrz GT => Wątek zaczęty przez: sumed w Luty 08, 2016, 14:06:08
-
Witam,
mam następujące problemy:
1) Rachmistrz wersja 1.42 SP1 przy wydruku podsumowania KPiR za rok sumowanie miesięczne cała tabelka drukuję się ok, ale podsumowania pod tabelką "skleja cyfry" nakładają się na siebie. Co może być przyczyną?
2) MicroGratyfikant problem z wysłaniem PIT11 do eDeklaracji. PIT11 generuje się poprawnie, jest podpisany elektronicznie przy wysyłce nie łączy się z eDeklaracjami co może być problemem?
-
Ad 1 - nie potwierdzam, wydruk jest prawidłowy. Może ktoś grzebał przy wzorcu wydruku i powiększył czcionkę.
Ad 2 - nie da się szybko i jednoznacznie stwierdzić. Przyczyn jest wiele i trudno jest na odległość coś ustalić. Np. mogą być źle ustawione parametry w Opcjach internetowych w zakłądce Zaawansowane, np. odznaczone protokoły TSL, zaznaczone Sprawdź czy certyfikat serwera nie został cofnięty, zaznaczone oba protokoły SSL (powinein być ewentualnie SSL 3.0).
Recepta, to dobry serwisant.
-
Ad.1 Na forum Insert znalazłam informację, że problem pojawił się po ostatniej poprawce gdzie nastąpiła wymiana czcionki w związku z problemami eksportu do PDF na czcionkach systemowych. Problem jest w drukarkach, które nie współpracują z zastosowaną czcionką. Na chwilę obecną rozwiązaniem jest wyeksportowanie wydruku do PDF wtedy jest ok, podgląd wydruku też jest ok. Dopiero po wydrukowaniu widać błędy.
w Insert proponują ustawienie we właściwościach drukarki następujących parametrów:
- wyłączenie "Użyj czcionek drukarki"
- sprawdzenie jak wpłynie na wydruk zmiana selektora "Pobierz jako czcionkę konturową/Pobierz jako mapę bitową/Drukuj jako grafikę"
Może ktoś miał podobne problemy? Drukarka na którą poszedł wydruk Xerox Phaser 3300 MFP, na innej nie było możliwości sprawdzenia.
Ad.2 Wysyłka PIt-11 i VAT-7 była z komputera pracującego w sieci na którym jest system XP był problem z wysłaniem, ponowne wysłanie z komputera drugiego który jednocześnie jest serwerem z systemem WIN7 poszło bez problemu. Czy to może mieć znaczenie?
-
Problem może być w systemie lub w tym co napisałrem wyzej - prawidłowe ustawienia w Opcjach Internetowych.
Porównaj te ustawienia między tymi komputerami.
-
Czy ktoś może jeszcze miał problem z tematem z punktu 1?
Co do problemu z tematu 2 będę sprawdzać ustawienia na 2 komputerach.
-
mam następujące problemy:
1) Rachmistrz wersja 1.42 SP1 przy wydruku podsumowania KPiR za rok sumowanie miesięczne cała tabelka drukuję się ok, ale podsumowania pod tabelką "skleja cyfry" nakładają się na siebie. Co może być przyczyną?
Witam Wszystkich.
Ja również mam problem jak w pkt 1. obecnie żadna knfiguracja zalecana przez Insert nie dziala.
Działa tylko wersja eksport do pdfa.
w Insert proponują ustawienie we właściwościach drukarki następujących parametrów:
- wyłączenie "Użyj czcionek drukarki"
- sprawdzenie jak wpłynie na wydruk zmiana selektora "Pobierz jako czcionkę konturową/Pobierz jako mapę bitową/Drukuj jako grafikę"
Problem dotyczy drukarki Xerox Phaser 3435
-
Za około tydzień ma wyjść wersja 1.42 SP3, tak będzie to poprawione.