Analiza tego pliku wyjaśniła by wszystko.
pliki wysłane do obu pomocy technicznych, na forum z przyczyn oczywistych wstawić nie mogę. Dane JPK VATw Exelu wyglądają ok, wszystko się zgadza, pozycje, nipy, kwoty, VAT też jest w tabelce...
Jak patrzysz na tory kolejowe to wygląda że szyny się schodzą

Rzecz jest w szczegółach.
Jeśli kupiłeś programy w porządnej firmie to powinna wyjaśnić gdzie jest problem, a jeśli na Allegro no to... masz tanio.
nie bardzo rozumiem co ma do tego jakiś portal aukcyjny? ifirma to serwis internetowy online, a Rachmistrz jest od Inserta z Wrocławia.[/quote]
Wydawało mi się że napisałem łatwe do zrozumienia zdanie, ale się pomyliłem.
Przepraszam, spróbuję się poprawić.
Zacznijmy od pierwszej części zdania, czyli: "
Jeśli kupiłeś programy w porządnej firmie to powinna wyjaśnić gdzie jest problem"
W tej części chodzi o to że porządny dostawca oprogramowania sprawdziłby to sam, albo w porozumieniu z autorami, wyjaśnił na czym polega problem i (gdyby była taka potrzeba) przekazał odpowiednią techniczną informację tej firmie, w której programie jest błąd.
Taka opieka ma oczywiście swoją cenę i tu dochodzimy do drugiej części zdania, to znaczy "
a jeśli na Allegro no to... masz tanio"
Oczywiście Allegro jest w tym miejscu przykładowe, ale chodzi o to że kupując tam gdzie najtaniej rezygnujesz ze wsparcia i teraz masz tanio kupione oprogramowanie, które nie działa i nikogo, kto chciałby się tym zająć.
Mam nadzieję że tym razem udało mi się przekazać to w sposób bardziej zrozumiały.