Autor Wątek: Wysyłka JPK SSL/TLS  (Przeczytany 3621 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline kris280

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT 1.53 HH1
Wysyłka JPK SSL/TLS
« dnia: Czerwiec 28, 2018, 10:19:55 »
W dniu dzisiejszym próbuję wysłać korektę pliku JPK za maj. Wersja Rachmistrza GT 1.53 HF1.

Korekta deklaracji VAT poszła normalnie. Przy wysyłce JPK pojawia się "chmurka"

Komunikat błędu: 0 - Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania rozpoczęcia wysyłki: "Połączenie podstawowe zostało zakończone: Nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS."

System Win7 Pro. Wszystkie łatki instalują się automatycznie. Wiem że coś miało się zmienić od pierwszego lipca ale raz że jeszcze lipca nie ma, dwa że nie widzę żadnych komunikatów.

Edit: Pomoc techniczna również nie wyjaśniła o co chodzi. Poza stwierdzeniem że "problem jest badany przez programistów". (45 minut oczekiwania)

Klucz z podpisem odnawiany w styczniu - więc dopiero co. Osoba, która się tym zajmowała, stwierdziła że według jej wiedzy stare podpisy miały być aktywne do momentu ich wygaśnięcia. W sumie... to nawet nie ma przecież 1 lipca, od którego zmiany miały nastąpić. Na razie - radzi się wstrzymać z wymianą podpisów (tu już tylko 10 minut oczekiwania)

Nikt nic nie wie póki co. Zdaje się że "na wariata" w trybie ekspresowym trzeba będzie wymieniać podpis na nową wersję. Tylko czy potem się nie okaże, że z kolei na nowej wersji nie dam rady gdzieś wysłać, bo przyjmują tylko w starej. Czeski film. Pół dnia stracone, niczego się nie dowiedziałem tak na 100% ale może chociaż komuś innemu oszczędzi ten post czasu.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2018, 12:30:19 wysłana przez kris280 »

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Wysyłka JPK SSL/TLS
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 28, 2018, 12:22:23 »
ponoc ministerstwu na bramce JPK certyfikat wygasl

Offline kris280

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT 1.53 HH1
Odp: Wysyłka JPK SSL/TLS
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 28, 2018, 12:42:35 »
Jest to możliwe, raz już miało miejsce. I nawet komunikat był podobny/ten sam.
Jest jakiś komunikat w tej sprawie? Bo niczego takiego się nie doszukałem. No i w sumie, nadal też nie wiem czy przypadkiem "na wariata" nie będzie trzeba zmieniać wszystkich podpisów na nową wersję. Jeden odnawiałem w tym roku, na dwa lata i nikt nie wspominał o takiej konieczności.

Miło że takie rzeczy się dzieją jak połowa ludzi na urlopach :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2018, 12:44:30 wysłana przez kris280 »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17120
  • Reputacja +799/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Wysyłka JPK SSL/TLS
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 28, 2018, 12:45:11 »
To sprawdź sam, spróbuj otworzyć stronę ministerstwa w przeglądarce: https://e-dokumenty.mf.gov.pl/. To nie jest problem Twojego podpisu tylko certyfikatu strony ministerstwa.
Daniel, Białystok.

Offline kris280

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT 1.53 HH1
Odp: Wysyłka JPK SSL/TLS
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 28, 2018, 13:05:44 »
Witryna „e-dokumenty.mf.gov.pl” używa nieprawidłowego certyfikatu bezpieczeństwa.

Ten certyfikat utracił ważność 28 czerwca 2018, 07:43:39. Bieżący czas: 28 czerwca 2018, 08:35.

Kod błędu: SEC_ERROR_EXPIRED_CERTIFICATE

----------------------------

Jeżeli ktoś musi w dniu dzisiejszym wysłać plik jpk_vat, wystarczy zmienić godzinę na wcześniejszą niż wskazana w komunikacie ze strony. Np. na 6:30. Plik można wysłać. Można również odbierać zaległe potwierdzenia, czego również robić się nie dało.
Deklaracje VAT wysyła normalnie, bez kombinacji. To samo z pobieraniem potwierdzeń. Co będzie dalej - nie wiem. Może komuś pomogę, kto również musiał akurat pechowo dzisiaj wysłać jpk_vat.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2018, 15:39:27 wysłana przez kris280 »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Wysyłka JPK SSL/TLS
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 28, 2018, 13:05:44 »