Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
81
Subiekt GT / Odp: Pełna nazwa odbiorcy na FS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dkozlowski dnia Listopad 20, 2024, 11:27:46 »
Sugeruję w takim razie skorzystanie ze wsparcia wybranego przez siebie dostawy programów, abonamentów (przecież przez te lata komuś za coś raczej płacicie) lub dokładne opisanie programu włącznie ze zrzutami ekranu, gdyż na tę chwilę na wet nie znamy wersji programu, ani źródła wzorca wydruku.
82
Subiekt GT / Odp: Pełna nazwa odbiorcy na FS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Aluszka dnia Listopad 20, 2024, 11:16:50 »
Hej,
mijają lata a ja nadal nie mogę sobie z tym poradzić, mam ten sam problem. Zbyt długa nazwa odbiorcy, której nijak nie mogę dodać na fakturze, mimo ustawień pokaż pełną nazwę... Pomóżcie proszę!
83
Subiekt GT / Odp: Wyszukiwanie kontrahentów zagranicznych (zamiast liter ?)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dkozlowski dnia Listopad 20, 2024, 10:32:36 »
Czy ktoś spotkał się z takim problemem...

Praktycznie każdy, kto wdraża i serwisuje programy.

...i czy udało mu się go rozwiązać?

Nie, gdyż nie ma takich możliwości technicznych - GT nie obsługuje unicode.

Myślałem że może trzeba "wgrać" język Bułgarski do subiekta, ale nie mam bladego pojęcia jak to zrobić i czy wg się da taką operacje przeprowadzić

Należy pytać kogoś, kto ma pojęcie... Jak wyżej nie ma takiej możliwości, pozostają jedynie obejścia jak transkrypcja i kombinacje z wydrukami.
84
Subiekt GT / Wyszukiwanie kontrahentów zagranicznych (zamiast liter ?)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez filip5200 dnia Listopad 20, 2024, 10:07:44 »
Witam,

poszukuje rozwiązania problemu takiego jak w tytule. Mianowicie, prowadzimy sprzedaż na serwisie eMAG. Rynki Rumuński, Węgierski i Bułgarski.

Problem pojawia się kiedy wskakuje nam sprzedaż na rynku Bułgarskim, ponieważ na platformie eMAG mam podanego klienta w języku Bułgarskim (Илиян Илиев) i kiedy chce takiego klienta wyszukać w programie Subiekt to zamiast liter/znaków pojawiają się same pytajniki.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem i czy udało mu się go rozwiązać? Myślałem że może trzeba "wgrać" język Bułgarski do subiekta, ale nie mam bladego pojęcia jak to zrobić i czy wg się da taką operacje przeprowadzić

Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam
Filip
85
Subiekt GT / Odp: wyszukiwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez candy dnia Listopad 18, 2024, 16:28:13 »
Teraz wiem,  że przy wprowadzaniu nowych towarów zrobiłem błąd i wprowadzaliśmy w formacie:
SPODNIE xxx/xxx/110

teraz chciałbym przefiltrować towary tak żeby wyświetlić wszystkie z frazą /110
jest na to jakiś sposób?
Nie wiem do jakiego pola wprowadzaliście te dane, ale powinno pomóc F8 i dalej jak na obrazku, czyli %/100
86
Subiekt GT / wyszukiwanie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robi1976 dnia Listopad 18, 2024, 15:05:53 »
Teraz wiem,  że przy wprowadzaniu nowych towarów zrobiłem błąd i wprowadzaliśmy w formacie:
SPODNIE xxx/xxx/110

teraz chciałbym przefiltrować towary tak żeby wyświetlić wszystkie z frazą /110
jest na to jakiś sposób?
87
Subiekt GT / Odp: Problem z kasa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dkozlowski dnia Listopad 18, 2024, 11:43:30 »
Udostępnianie drukarek nie powinno działać od kilkunastu lat, więc nie powinno być wykorzystywane od tego czasu, nie uwierzę, że działało jeśli nie zobaczę, a na razie zobaczyłbym, że nie działa... Do wydruku na jednej drukarce z wielu stanowisk należy wykorzystywać SUZ'a - wszystko opisane w pomocy do programu, e-pomocy do programu, forach internetowych... W ostateczności można komunikować się po sieci, ale to NIE jest zalecane, może powodować błędy fiskalizacji oraz błędne działanie mechanizmu kontroli wykonania raportu dobowego.

O wsparciu w unikaniu tego typu problemów przez wybranego przez siebie dostawcy programów już nie wspominam.
88
Subiekt GT / Odp: Sfera - dokument ZK - brak możliwości ustawienia płatności kartą
« Ostatnia wiadomość wysłana przez dkozlowski dnia Listopad 18, 2024, 11:36:11 »
Nie zgodzę się z Tobą, bo dołączyłem screen (forum mnie nie lubi i byłem zalogowany na forumsubiekta.pl a na aliasie www. nie wiec później edytowałem wpis, żeby dodać screen, ale mniejsza o to).

Musisz zacząć czytać to piszę - nie pisałem, że nie dołączyłeś zrzutów ekranu, tylko że zamieszczony zrzut ekranu nie zawiera istotnych informacji, o których napisałem / o których sam pisałeś.

Działam na bank tym samym podmiocie, ale błąd występuje tylko na nim. Mam też inne podmioty, na których praca Sfery jest poprawna.

Podstawy funkcjonowania forum - opieram się tylko na tym, co mogę zweryfikować, a takich pisemnych zapewnień przecież nie jestem.

Ten problematyczny podmiot jest "nowy", dopiero go ustawiamy poprawnie, ale nie rozumiem dlaczego Sfera nie miałaby mieć dostępu do ustawienia płatności, a z poziomu aplikacji (i tego samego użytkownika) wszystko działa poprawnie.

Ja rozumiem, to często popełniane błędy przez początkujących użytkowników programów InsERT Sfery, opisałem możliwe przyczyny.

Naprowadziłeś mnie jednak na rozwiązanie pisząc o ponownym uruchomieniu Sfery. Faktycznie, używam API, które przechowuje otwartą instancję Subiekta w tle i bardzo prawdopodobne, że ta instancja nie była restartowana między zmianą ustawień Subiekta, a próbą dodania dokumentu przez Sferę.

Czyli kolejny, celny strzał w ciemno ;)

Gdyby jednak tak było z definicji, to jest to trochę "przerażajace", bo przecież klient może sobie w trakcie pracy modyfikować parametry Subiekta, a moje "API" nie wie o tym.


I widzisz - to są podstawy obsługi programu, które należy poznać przed rozpoczęciem korzystania z programów, zwłaszcza przed korzystaniem ze Sfery - w oparciu o tę wiedzę należy przyjąć odpowiednie założenia rozwiązania dodatkowego z ich konsekwencjami. Nie trzeba wiedzieć wszystko samemu, to nie jest powód do jakiegoś wstydu, wręcz przeciwnie świadomość sowich ograniczeń to ogromna zaleta, może współpracować z firmami, które taką wiedzę i doświadczenia posiada...

Bardzo ważne - Sfera to NIE API - to program uruchamiany w tle ze wszystkimi tego konsekwencjami...

Program wiele informacji wczytuje tylko raz, przy uruchomieniu, są to uprawnienia, większość parametrów, większość słowników - taka optymalizacja działania programu.

Sfera była jednak podpięta pod tą samą instancję aplikacji (jeden proces SubiektGT.exe), na której testowałem z powodzeniem wystawianie dokumentu.
 

Na dzisiejszym sprzęcie Sfera uruchamia się (powinna się uruchamiać) w ułamek sekundy, więc zastanów się czy warto.
89
Subiekt GT / Odp: Sfera - dokument ZK - brak możliwości ustawienia płatności kartą
« Ostatnia wiadomość wysłana przez extremelab dnia Listopad 18, 2024, 10:56:00 »
Daniel, musisz mi wybaczyć zły temat. Next time się poprawię, chyba, że jest opcja przerzucenia do właściwego tematu.

Nie zgodzę się z Tobą, bo dołączyłem screen (forum mnie nie lubi i byłem zalogowany na forumsubiekta.pl a na aliasie www. nie wiec później edytowałem wpis, żeby dodać screen, ale mniejsza o to).

Działam na bank tym samym podmiocie, ale błąd występuje tylko na nim. Mam też inne podmioty, na których praca Sfery jest poprawna.

Ten problematyczny podmiot jest "nowy", dopiero go ustawiamy poprawnie, ale nie rozumiem dlaczego Sfera nie miałaby mieć dostępu do ustawienia płatności, a z poziomu aplikacji (i tego samego użytkownika) wszystko działa poprawnie.

Naprowadziłeś mnie jednak na rozwiązanie pisząc o ponownym uruchomieniu Sfery. Faktycznie, używam API, które przechowuje otwartą instancję Subiekta w tle i bardzo prawdopodobne, że ta instancja nie była restartowana między zmianą ustawień Subiekta, a próbą dodania dokumentu przez Sferę.
Gdyby jednak tak było z definicji, to jest to trochę "przerażajace", bo przecież klient może sobie w trakcie pracy modyfikować parametry Subiekta, a moje "API" nie wie o tym.

Sfera była jednak podpięta pod tą samą instancję aplikacji (jeden proces SubiektGT.exe), na której testowałem z powodzeniem wystawianie dokumentu.
90
Subiekt GT / Problem z kasa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez OPELFORD dnia Listopad 18, 2024, 09:24:50 »
Dzień dobry,
mam ostatnio problem z kasą fiskalną Elzab Mera Online.
Nagle przestało mi działac drukowanie paragonów z dwóch komputerów. Wyświetla się komunikat:
' Błąd połączenia z komputerem x. Błędne hasło lub brak uprawnień do do uruchomienia programu DFM"
Wcześniej działało wszystko ok.

Mam wpisany kod aktywujący dwa komputery.

Gdzie szukać?
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10