Autor Wątek: Potwierdzenie sald  (Przeczytany 7171 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PiotrP

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro
Potwierdzenie sald
« dnia: Grudzień 21, 2016, 10:27:28 »
Mam problem z potwierdzeniem sald. Może coś źle robię ale w raportach wybieram potwierdzenie sald i jak wyznaczę odpowiednią datę to przetwarzanie trwa tak długo że wyskakuje TIMEOUT. Zrobiłem próbnie na 1.01.2016 i zestawienie się pojawiło ale ja szukam czegoś co będę mógł wysłać do klienta celem potwierdzenia a tutaj mam tabelkę z saldami. Czy szukam czegoś w nieodpowiednim miejscu czy może czegoś nie zauważyłem

Pozdrawiam
Piotr

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 15386
  • Reputacja +778/-24
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Potwierdzenie sald
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 21, 2016, 11:53:52 »
Na jakim sprzęcie działa program ? Spróbuj wykonać konserwację bazy danych z programu serwisowego.
Daniel, Białystok.

Offline PiotrP

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt Nexo Pro
Odp: Potwierdzenie sald
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 21, 2016, 12:07:59 »
Sprzęt jest chyba OK (nie jestem informatykiem) ale mając to na 1 stycznia to co ja mam dać klientowi do potwierdzenia? Ja widze zestawienie a nie poszczególne potwierdzenia czy coś źle robie?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Potwierdzenie sald
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 21, 2016, 12:07:59 »