Forum Użytkownikow Subiekt GT
NEXO => Rewizor NEXO => Wątek zaczęty przez: dorotar22 w Lipiec 27, 2016, 21:01:29
-
Witam
Przegrywam dane z Subiekt i Rewizor Nexo do nowego komputera, zrobiłam archiwizację w programie serwisowym, zgrałam na pendrive,
zainstalowałam program do nowego komputera, zrobiła dearchwizację w nowym pr. serwisowym i przy uruchomieniu pokazuje mi się błąd
że w podanych bazach danych nie ma wszystkich binariów potrzebnych do uruchomienia programu ??
Bardzo proszę o pomoc.
-
Widocznie na starym komputerze jest inna wersja niż na nowym. 2 rozwiązania:
1) na starym komputerze zainstalujesz tą samą wersję co na nowym, zaktualizujesz program i dopiero zrobisz archiwizację
2) na nowym komputerze zainstalujesz tą samą wersję, która jest na starym, link do instalek: ftp://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_nexo/ (http://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_nexo/)
-
dziękuję za podpowiedź
niestety link nie działa
-
bo to niektóre przeglądarki nie łączą, ale trzeba wejść przez program ftp i jest wszystko co trzeba
-
dziękuję rzeczywiście działa
pozdrawiam :)