Autor Wątek: utworzenie bilansu otwarcia - bez odpowiedzi  (Przeczytany 23348 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dorotar22

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rewizor Nexo 16.0.3
utworzenie bilansu otwarcia - bez odpowiedzi
« dnia: Lipiec 09, 2017, 13:29:10 »
Witam

Przy próbie utworzenia BO na podstawie BZ - pojawia się (już w ostatecznym dokumencie) w momencie próby zapisu błąd:

Element o ID = '100007' nie należy do kartoteki źródłowej

czy ktoś może wie o co chodzi ???

Z góry dziękuję za odpowiedź

ostatnio wgrałam nową wersję programu - a błąd jak był tak jest !!!!!! Nikt nie wie o co chodzi ?????  HELP
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2017, 16:51:32 wysłana przez dorotar22 »

Offline gaja71

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 135
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsze
Odp: utworzenie bilansu otwarcia - bez odpowiedzi
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 23, 2018, 11:10:36 »
Dzień dobry. Mam ten sam problem. Element 0 ID = 100037 nie należy do kartoteki źródłowej. Może teraz na etapie zamykania roku 2017 ktoś wyjaśni o co w tym chodzi.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: utworzenie bilansu otwarcia - bez odpowiedzi
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2018, 15:40:40 »
Dzień dobry. Mam ten sam problem. Element 0 ID = 100037 nie należy do kartoteki źródłowej. Może teraz na etapie zamykania roku 2017 ktoś wyjaśni o co w tym chodzi.
Wyglada to na analitykę na koncie kartotekowym, która nie jest elementem tej kartoteki. Normalnie nie da się czegoś takiego zrobić. Trzeba by sprawdzić w bazie po tym ID, co to za element.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: utworzenie bilansu otwarcia - bez odpowiedzi
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2018, 15:40:40 »