Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Rewizor GT => Wątek zaczęty przez: polrol w Lipiec 24, 2018, 21:41:09
-
Witam,
kilka dni temu wgrałam najnowszą wersję programu. Wydawało się, że wszystko jest OK aż do dzisiaj. Problem pojawił się przy wysyłce deklaracji. Nie mogę wysłać żadnej deklaracji ani jpk bo zaraz mam taki błąd jak w temacie. Sprawdzałam czy podpis elektroniczny działa w Płatniku i tam jest OK. Czy to może oznaczać jakiś błąd bazy danych ? Przeraża mnie że utracę część danych :'(
-
A jaka masz dokładnie wersję?
-
Mam 1,53 sp2
-
Mam 1,53 sp2
A czy możesz wysłać z innego użytkownika Windows?
-
Aldo, nie bardzo rozumiem o co pytasz ?
Chodzi o to, czy mogę wejść na inny podmiot w Rewizorze i spróbować tam wysłać? Jeśli tak, to próbowałam na innym podmiocie i ten sam komunikat się pojawia.
-
Aldo, nie bardzo rozumiem o co pytasz ?
Chodzi o to, czy mogę wejść na inny podmiot w Rewizorze i spróbować tam wysłać? Jeśli tak, to próbowałam na innym podmiocie i ten sam komunikat się pojawia.
Nie - chodzi o to czy możesz zalogować się na innego użytkownika Windowsa (jeżeli nie masz to stwórz takiego) i na tym innym użytkowniku uruchom Rewizora i spróbuj wysłać.
-
Birds dziękuję za odpowiedź.
Póki co z wysyłką deklaracji poradziłam sobie poza programem. Mimo to po powrocie do domu przetestuje to rozwiązanie i dam znać, bo przecież muszę dojść do tego jak to wszystko naprawić, żeby na przyszłość działało i żebym spokojnie mogła wprowadzać dalej dane i nie bała się, że wszystko pójdzie na marne....
-
Nie - chodzi o to czy możesz zalogować się na innego użytkownika Windowsa (jeżeli nie masz to stwórz takiego) i na tym innym użytkowniku uruchom Rewizora i spróbuj wysłać.
Teraz tak myślę, że coś podobnego zrobiłam wczoraj. Tzn. na innym komputerze zainstalowałam Rewizora, skopiowałam archiwum i wczytałam na nowym kompie - niestety ten sam błąd przy wysyłce się pojawił.
-
Czy ktoś jeszcze może zająć stanowisko w tej sprawie?
Potrzebuję pomocy. Zapłacę. Muszę wiedzieć na czym stoję i jak rozwiązać problem.
-
trzeba wejść w rejestr systemu w zakładce software\InsERT\InsERT GT\Deklaracje\Oodpis elektroniczny sha1 zmienić wartość na 1
-
Christofe, dziękuję za pomoc.
Czy to jest to miejsce ? podpis elektroniczny, klikam po prawej stronie i otwiera mi się ramka "edytowanie ciągu"
Nazwa wartości: Domyślna a w polu niżej Dane wartości: i tu nic nie ma czy tu powinnam wpisać 1? sha 1 tu nie znalazłam w ogóle.
-
poczytaj o regedit.... ale tylko poczytaj...nic sam nie grzeb
-
Jestem właśnie u informatyka i idąc za Waszymi wskazówkami dotyczącymi regedit u mnie w ogóle nie ma tego sha1. :-\ Jakieś kolejne sugestie proszę.
-
Mam identyczny problem . Zaktualizowałem do 1.53 Sp2 i dalej to samo . Zrobiłem nowy profil użytkownika w Win10 i dalej to samo .
-
O2 a jakiego uzywasz czytnika? Jakiegoś starszego czy w miarę nowego. Ja pracuję z takim sześcioletnim Szafirem. Zastanawiam się czy nie jest za stary i nie spełnia jakiś wymóg technicznych i przez to mam problem z wysyłką. Pisałam dziś na pomoc techniczną Insert i szczegółowo opisałam zaistniałą sytuację. Mam nadzieję że coś doradzą bo tu chyba temat już został odpuszczony. Dam znać jak coś więcej będę wiedzieć.
-
Problem tkwi w rejestrze systemowym. Jeżeli tutaj nikt tego nie opisze, to jutro mam nadzieję rozwiązać ten problem z pomocą tech
-
Sama nie wiem. Do tej pory było ok, a teraz nie działa mi na Windows 7 i na 10 też nie.
-
Polrol, udało Ci się rozwiązać problem? Mam to samo. Dzisiaj to zauważyłam. Deklaracje 25-go wysłałam na wersji 1.53, ale na tej wersji Rewizor nie chciał mi wysłać JPK-VAT. Wgrałam wersję 1.53 SP2 i udało się wysłać JPK-VAT. Myślałam, że to rozwiązało problem. Jak widać z całą pewnością chodzi o aktualizację 1.53 SP2. Podpis elektroniczny mam nowy, więc nie w tym rzecz. Zresztą przed chwilą wysłałam JPK-VAT.
-
Wydaje mi się że u mnie będzie już ok. Nie miałam czego wysłać na razie ale już widzę że wysyłka gdzie o krok dalej czyli po wygenerowania deklaracji elektronicznej mogę wpisać pin od podpisu. W czwartek potwierdzę na 100%, jak będę wysyłać korektę jpk.
Dostałam z insertu jakieś pliki instalacyjne, które właśnie uzupełniły ścieżkę w pliku systemowym, o którym tu pisano. Chcesz to podaj meila to Ci je prześlę.
-
Chcesz to podaj meila to Ci je prześlę.
@polrol Możesz mi podesłać pliki na e-mail informatyk@lobo.com.pl ?? Będę bardzo wdzięczny
-
dejw18
polrol Możesz mi podesłać pliki na e-mail informatyk@lobo.com.pl ??
Zrobione :)
-
Wydaje mi się że u mnie będzie już ok. Nie miałam czego wysłać na razie ale już widzę że wysyłka gdzie o krok dalej czyli po wygenerowania deklaracji elektronicznej mogę wpisać pin od podpisu. W czwartek potwierdzę na 100%, jak będę wysyłać korektę jpk.
Dostałam z insertu jakieś pliki instalacyjne, które właśnie uzupełniły ścieżkę w pliku systemowym, o którym tu pisano. Chcesz to podaj meila to Ci je prześlę.
Dziękuję Ci, ale nie wiem czy sobie poradzę z plikami instalacyjnymi. Liczyłam, że skoro temat był wyświetlony pół tysiąca razy, to problem jest na tyle duży, że Insert zrobi szybko poprawkę. I faktycznie wypuścił aktualizację 1.53 SP2HF1. Sytuacja u mnie się zmieniła: Rewizor generuje już deklarację elektroniczną, ale... przy wywołaniu procedury składania podpisu elektronicznego informuje, że PIN jest niepoprawny, pomimo że wcale o ten PIN nie prosi >:( Skoro u Ciebie już wszystko działa, to nie wgrywaj tej aktualizacji. Szlag mnie trafi z tym programem :(
-
Iszak8
Dzięki za informacje, na pewno nie będę ściągać zbyt szybko następnej aktualizacji.
Co do instalacji plików jest ona bardzo prosta i intuicyjna klikasz w zasadzie tylko dalej. U mnie pomogło, bo bez problemu wysłałam korektę jpk po instalacji plików.
-
Szanowni Państwo,
ja też miałem przyjemność zobaczyć taki błąd w rachmistrzu podczas wysyłania deklaracji VAT7 do US, po zapoznaniu się z problemem na forach i kilkukrotnym wsparciu pomocy technicznej firmy Insert udało mi się pozbyć tego błędu (dodam tylko, że zmieniłem stary komputer z Windows7 na nowy Windows10 z dyskiem SSD ), oto czynności które wykonywałem i nie pomagały:
-Instalacja najnowszego oprogramowania Insert Gt wersja 1.53 SP2 HF3 ze strony www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow
-Instalacja najnowszego oprogramowania Certum Card Manager do obsługi podpisu kwalifikowanego (profil bezpieczny)
-założyłem drugie konto na Windows z uprawnieniami administratora aby od nowa stworzyć poprawne wpisy w rejestrze
Rozwiązanie, które u mnie się sprawdziło:
-usunięcie kompletnej deklaracji z podpisem elektronicznym gotowej do wysyłki do US (w moim przypadku) VAT7, stworzenie jej od nowa i wysyłka poleciała natychmiast.
Wnioski:
najpierw szukałem przyczyny w systemie Windows bo jest nowy i "jeszcze nie dopracowany" pod Rachmistrza, później szukałem przyczyny w sieci internet bo błąd pojawiał się w momencie kliknięcia "wyślij", Przeniosłem tą deklarację na stary komputer z Windows7 i tam taki sam błąd!!!!
Co jest???
Był to niewłaściwie utworzony plik, który nie miał prawa zadziałać nawet na 100 poprawnie działających komputerach !!!
Mam nadzieję, że naprowadzę tym wpisem kilka osób na rozwiązanie problemu, który mi zajął dwa wieczory :(